استعفا نه، گلایه دارد

🔹تا صدای سرمربی بلند میشود و زبان به گلایه می گشاید مغرضان همیشه آماده دست به کار می شوند و از کاه یک کوه بلندی برایش می سازند که آدمی اگر واقعا آنها را نشناسد گول دروغ هایشان را خواهد خورد.
🔹ما هرگز نمی گوییم اوضاع باشگاه خوب است، ما هرگز نمی گوییم وضعیت مالی تیم رو به راه است. ما نمی گوییم در پس این بردهای شیرین مدیریتی مقتدر در کار است.
🔹اما تنها این صحبت را داریم که یک سرمربی حق گله گذاری دارد، یک سرمربی حق صحبت کردن دارد.
🔹اما کی و چه زمانی این گله گذاری ها و اعتراض ها رسانه ای می شود؟ درست زمانی که سرمربی می بیند در داخل باشگاه حرفهایش گوش شنوایی پیدا نمی کند..
🔹درست زمانی سرمربی حرفهایش را در کنفرانس علنی می کند که می بیند در جلسه های خصوصی با مدیرعامل صحبت هایش خریداری پیدا نمی کند.
🔹فقط همین..
🔹نه قرار نیست و تصمیم هم ندارد استراماچونی استعفا بدهد و پس از دو هفته با میل خودش از تیم استقلال و ایران برود.
🔹ما باید یاد بگیریم همانطور که یک سرمربی خارجی متعهد می شود با تیم تحت هدایت خود بهترین نتایج را بگیرد از آن سو توقع و انتظار دارد که باشگاه هم به تعهدات خودش در قبال سرمربی و بازیکنان جامه عمل بپوشاند.
🔹به هر حال تیر مغرضان همیشه آماده برای ایجاد ناآرامی در باشگاه به سنگ خواهد خورد و مدیران باشگاه باید طی این دو هفته بخشی که به سرمربی تیم در قبال بحث مالی تعهد داده بودند عمل کنند تا خللی در نوار پیروزی بخش و رو به پیشرفت آبی پوشان پس از دو هفته تعطیلی ایجاد نشود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.