استقلال بزرگ و محبوب مان را دریابید

🔹یکی از سخت ترین و نفس گیرترین و دلهره آورترین زمان برای هر تیمی و بویژه هواداران آن تیم، فصل نقل و انتقالات است.
🔹فصلی که چندین دوره و چندین سال است با اشتباهات و سهل انگاری های مسئولان باشگاه به تلخ ترین دوره برای تیم محبوبمان استقلال مبدل شده است.
🔹از دست دادن ستاره های کلیدی و ناتوانی در جذب جانشین های مطمئن برای جدا شده ها باعث از دست دادن بیشترین و بهترین زمان در طول فصل شده است و به همین خاطر از کسب قهرمانی ها و جام های بسیاری محروم مانده است.
🔹حرف امروزمان هم با مسئولان باشگاه است و هم با بازیکنان تیم محبوبمان. خواهش می کنیم که استقلال بزرگ و محبوب مان را دریابید.
🔹هوای تیم و پیراهن بزرگ استقلال را داشته باشید.. سالهاست که نام بزرگ استقلال نتوانسته به آن جایگاه واقعی و در خور شأن خودش برسد.
🔹تغییرات فراوان در هر فصل و شروع های دوباره از صفر باعث عقب افتادگی و جاماندن های فراوانی شده است که هیچ گاه نتوانسته اند یکبار برای همیشه از تکرار آنها جلوگیری کنند.
🔹سخت است هر فصل افسوس بخوریم، دردناک است هر فصل دلهره داشته باشیم و اشک بریزیم و ناله کنیم که چرا برای تشکیل یک تیم آماده، حفظ نیروهای کارآمد فصل گذشته باید خودمان را به آب و آتش بزنیم.
🔹چرا یکبار برای همیشه دو فصل متوالی را با یک ترکیب، با یک شیوه، با یک کادر و با یک تفکر جلو نمی بریم و ادامه نمی دهیم.
🔹سخت است برای دادخواهی و کمک طلبیدن هر فصل به مسئولان باشگاه و بازیکنان خواهش و تمنا کنیم، اما برای سرافرازی و دیدن روزهای اوج و افتخار استقلال محبوبمان حاضر هستیم که از هر مسئولی خواهش کنیم.
🔹لطفا استقلال محبوب و بزرگ مان را دریابید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.