استقلال جای ستاره هاست

🔹آخر چند بار در طول فصل های متعدد و پشت سرهم به دلایل بی کفایتی و بی تدبیری مدیران و مسئولان باشگاه ستاره هایی که با هزار دردسر جذب شان کرده ایم و در طول یک فصل برایمان مثمرثمر بوده اند به راحتی آب خوردن از دست داده ایم و به همان راحتی می گوییم بگذارید بروند هر جایی که پول بیشتری می دهند و فدای سر استقلال و هواداران؟!!!
🔹آخر چرا از تیم و هواداران مایه می گذارید؟
🔹واقعا چند فصل باید بگذرد تا مهاجمی مثل کاوه رضایی را دوباره بتوانیم جذب کنیم؟
🔹چند فصل طول کشید تا از میان ده ها مهاجم داخلی و خارجی یکی مثل مامه تیام پیدا شد ودر طول یک نیم فصل جور گلزنی های تمام فصل دیگر مهاجمان را کشید؟
🔹چطور راحت بخاطر بی تدبیری و بی درایتی مسئولان آن وقت باشگاه بخاطر چند صد هزار دلار او را از دست دادیم و…
🔹دوباره چه مدت طول کشید تا پاتوسی را جذب کردیم و در کوتاه ت ین زمان بهترین بازیها را برای تیم محبوبمان به نمایش گذاشت و حال دوباره در حال از دست دادن این بازیکن هستیم.
🔹و داستان همچنان ادامه دارد و مشخص نیست کی قرار است آقایان مسئول متوجه این موضوع شوند که تیم استقلال بازیکن ستاره می خواهد و حفظ ستاره ها در بلند مدت باعث موفقیت و کسب جام برای باشگاه خواهد شد.
🔹هزار بار برای دلخوش بودن زمان از دست دادن کاوه گفتیم برود عیبی ندارد فدای سر استقلال، یکی بهتر از او را جذب می کنیم و نشد.
🔹چند بار برای دلخوش بودن زمان از دست دادن تیام همین حرف و جمله را دوباره تکرار کردیم و پس از مدتی بسیار کوتاه دوباره خودمان حسرت از دست دادن این ستاره ها را خوردیم و باز هیچکس عبرت نگرفت.
🔹و انگار داستان از دست دادن بازیکنان کلیدی و عدم جایگزینی با جذب ستاره های دیگر همچنان ادامه دارد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.