استقلال فاتح بازی های بزرگ

🔹در یک بازی حساس و نفس گیر و بسیار پر استرس در یک چهارم نهایی حذفی دوباره این استقلالیها بودند که پیروز و سر افراز از میدان بیرون رفتتد.
🔹دو بازی سنگین و حساس و سرنوشت ساز در کمتر از ده روز برابر سپاهانی که همیشه بازی در برابرش سخت و پر استرس هست، به دو برد شیرین و باور نکردنی منجر شد.
🔹در غیاب دو مهاجم گلزن مان چشم و امیدمان به قائدی بود که او هم خوب توانست از عهده وظایف خود برآید و با تصاحب یک پنالتی و تاثیرگذاری غیر مستقبم روی گل دوم کار خودش را به خوبی انجام داد.
🔹استقلال بر خلاف اواسط فصل که به راحتی امتیاز از دست می داد، به خوبب توانست در اواخر فصل ترک عادت فصل های گذشته را بکند و اواخر فصل را به خوبی پشت سر بگذارد.
🔹دو برد شیرین هفته های گذشته در لیگ و این برد شیرین و بسیار لذت بخش در جام حذفی ثابت کرد که استقلالی ها در این فصل به جز در دربی فاتح بازیهای بزرگ و حساس و سرنوشت ساز بوده است.
🔹هر چند هنوز به طور قطع نایب قهرمانی خودمان را در لیگ تثبیت نکرده ایم و دو بازی دیگر در ۱۰ روز آینده خواهیم داشت و اینکه هنوز دو بازی تا فینال و قهرمانی در جام حذفی باقیست، اما آبی پوشان تا اینجای راه نشان دادند اگر بخواهند و یکدل و یک صدا باشند قطعا فاتح میدان های بزرگ خواهند شد.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.