استقلال محبوبم، هوادار تنهایت نمی گذارد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹بالاخره و پس از مدتها انتظار شاهد واکنش یکی از طرفین بودیم، استراماچونی زبان گشود و در واکنشی اعتراض آمیز به عدم پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال پیامی را منتشر کرد.
🔹بالاخره منتظر بودیم ببینیم آیا از سوی سعادتمند حرفی زده می شود یا استراماچونی پیامی می دهد، سکوت ها و از آن سمت خبرهای ضد و نقیض آنقدر دیوانه کننده بود که تنها دلمان می خواست زمین باز کند و ما را با او ببرد.
🔹آخر هم پس از سکوت بی معنی و طولانی مدت از سوی هر دو طرف داستان، این استراماچونی بود که یکبار دیگر از عدم مذاکره و عدم پیشنهاد رسمی صحبت به میان آورد و این گفته اش ما را ناخودآگاه یاد مذاکره ها و پیشنهادهای خیالی آذرماه سال گذشته انداخت، اما آنجا هم هیچ کس نه عذرخواهی کرد و نه از اشتباه خود پشیمان شد و نه کناره گیری کرد و نه هیچ اتفاق دیگری افتاد.
🔹امروز هم همان داستان بدون هیچ کم و کاست و تغییری درست طبق برنامه خودشان پیش رفت و به اینجا رسید و ثابت کرد که اگر در جایی سکوتی را بصورت طولانی مدت شاهد بودید و از عدم پاسخگویی صریح جلوگیری شد و گاهی برای فرار از مشکل چند دروغ بافته شود نتیجه اش جز فضاحت هیچ چیز دیگری نخواهد بود.
🔹فضاحت دیگری به بار آمد اما مطمئن هستیم که اینبار هم نه از عذرخواهی خبری خواهد بود، نه از پشیمانی از این همه دروغ و نه کناره گیری محترمانه… همچنان پشت این میز و صندلی می نشینند و با دروغ ها و وعده و وعیدهای پوشالی شان به کارشان ادامه می دهند و بر فساد خود باقی خواهند ماند.
🔹دست هوادار در برابر قدرت و ظلم این عده بسیار کوتاه است، اما کمترین و شاید بهتر بتوانیم بگوییم که محترمانه ترین و مسالمت آمیزترین کاری که از دست هوادار مظلوم و آزار دیده همین اعتراض ها و تجمع ها برای واخواهی حق طبیعی و اساسی خود و تیم محبوبش استقلال است.
🔹شاید هیچ کدام از این اعتراض ها، این فریادها و این اشک های غمبار و مظلومانه هوادار نه در فضای مجازی و نه در دنیای واقعی در برابر باشگاه و وزارت ورزش از سوی مسئولان ناکارآمد و بی کفایت و بی مسئول نه چشمی برای دیدن باشد و نه گوشی برای شنیدن، اما وظیفه هوادار در حمایت و پشتیبانی از تیم محبوبش همین راست است که می خواهد به بهترین نحو انجامش دهد.
#استراماچونی_را_برگردانید

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.