استقلال می ایستد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شاید انتظار بی جا و یک پر توقعی می بود اگر می خواستیم که آن تیم قهرمان همچنان بدون تغییر، بدون جا به جایی همچنان باقی می ماند.. شاید توقع و خواسته بزرگی بود اگر می خواستیم که طعم شیرین قهرمانی را بیشتر از یک ۲۴ ساعت می چشیدیم و با تمام وجودمان حس اش می کردیم اما… .
🔹اما هنوز به این همه تغییر عادت نکردیم، هنوز به این جا به جایی ها، این از دست دادن ها، این خالی شدن و دوباره شروع از نو عادت نکردیم و هنوز دوست داشتیم که استقلال مان همان استقلالی باقی می ماند که یک فصل رؤیایی را برایمان ساخت.
🔹در فاصله سی و چند روز تا شروع فصل جدید یعنی فصل آینده هنوز تمرینات شروع نشده است، هنوز سرمربی خارجی مان از تعطیلات خود بازنگشته است، هنوز جلسه معارفه ای با بازیکنان تشکیل نشده است، هنوز بازیکنان جدید به طور کامل شناخته نشده اند، هنوز داستان تمدیدی ها به طور کامل حل نشده است و همه و همه اینها باعث نگرانی دوباره در دل هوادار شده است.
🔹دوست داریم این روزهای سخت پس از قهرمانی را خیلی زود پشت سر بگذاریم، دوست داریم استقلال مان حتی با یک شکل جدید، از یک نیمکت جدید و خارجی، از بازیکنانی که تازه وارد هستند و قرار است ترکیب ثابت فصل آینده تیم محبوبمان را بسازند، همه و همه آنقدر خوب باشند که خاطره ای تازه تر از خاطره خوش فصل گذشته برایمان بسازند، خاطره ای که به همگان ثابت کند که این استقلال حتی با تغییرات فراوانش همچنان ایستاده است، همچنان می ایستد و به شخصیت موفق تیمی اش ادامه می دهد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.