اسفند ماه سخت در انتظار استقلال

🖌 اسفند ماه سخت در انتظار استقلال
باز هم سربلند از این ماه عبور خواهیم کرد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹قرار نیست با این تیتر یا جمله خودمان را بترسانیم، اصلا قرار نیست کسی را بترسانیم.. استقلال ثابت کرده که در فصل های گذشته ماه های پر فشار و سخت و سنگین بسیاری را پشت سر گذاشته و در بیشتر آنها هم با سربلندی همراه بوده است.
🔹همیشه زمانی که آبی پوشان در اوج قرار گرفته اند این ماه های پر فشار روبروی شان قرار می گیرد و باعث ایجاد مشکلات و سختی های فراوانی برایشان می شود.
🔹بیشترین مشکل خستگی و سپس مصدومیت هایی است که یکی پس از دیگری گریبان بازیکنان تیم را می گیرد و سپس نتایجی که اگر در یکی از بازی ها بد بدست آید می تواند بازیهای دیگر را هم تحت تاثیر خود قراردهد.
🔹اسفندماه هم که تا چند روز دیگر شروع می شود ماه پر فشاری را برای آبی پوشان به انتظار نشسته است تا در طی چهار هفته ۷ بازی را انجام دهد، ۷ بازی که یکی در لیگ قهرمانان آسیا و بقیه از سری بازی های لیگ برتر باید انجام شوند.
🔹ای کاش مسئولان لیگ به جای برنامه ریزی اشتباه این فشردگی عجیب و غریب لیگ برتری، تعطیلات نیم فصل را کوتاه تر برگزار می کردند تا اینکه اینطور بسیاری از تیم ها به دلیل کمبود بازیکن و مصدومیت های بسیار متضرر و شاکی نشوند.
🔹در هر حال امیدواریم که تیم محبوبمان استقلال مثل همیشه اینبار هم بتواند با سربلندی از ۷ بازی آینده خود در اسفندماه عبور کند تا یکبار دیگر ثابت کند که استقلال همیشه استقلال است و در بازیهای سخت و سنگین و فشرده هیچگاه کوتاه نمی آید و جا نمی زند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.