افشاگری حسینی درباره معاون پرحاشیه و سایق استقلال

خطیر سال گذشت رفیق صمیمی من بود و از رحمتی به من بد می‌گفت و باعث شد تا بین من و رحمتی در نیم فصل دعوا بوجود بیاید که کسی از آن خبر ندارد. او به من زنگ می‌زد و از رحمتی بد می‌گفت و به رحمتی زنگ می‌زد و از من بد می‌گفت و با این کارهای خاله زنکی بین ما دعوا انداخت. او مگر به اقایان فتح‌الله زاده و جویباری گیر نمی‌داد که دست از سر استقلال بردارید و حالا که از این تیم رفتید مصاحبه نکنید تا استقلال نفس بکشد؟ مگر تو استعفا ندادی پس چرا هر روز مصاحبه می‌کنی؟

حسینی ادامه داد: این آقا ۱۰ ماه اینجا بود اما مصاحبه می‌کند و در صفحه شخصی‌اش تبلیغات می‌گذارد یا اینکه در ورزشگاه موج مکزیکی می‌رود! بس کن این مسخره‌بازی‌ها را. کدام معاون استعفا می‌دهد و بعد موج مکزیکی می‌رود؟ این کارها دیگر قدیمی شده و هواداران باهوش استقلال می‌دانند که چه کسی دنبال پست و مقام است. سال گذشته سه بازی مانده بود که لیگ تمام شود و قبل از بازی با العین او مرا دعوت کرد تا به خانه امید روانخواه بروم تا قراردادم را تمدید کنم. او صحبت‌هایی انجام داد که اگر بخواهم آنها را انجام دهم دیگر نمی‌تواند در ورزشگاه موج مکزیکی برود! حالا دو روز قبل از بازی می آید و می‌گوید من شرط گذاشتم تا من خراب شوم اما اگر من خراب شوم تو به حقت می‌رسی؟

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسانی این خط‌ها را می‌دهند خاطرنشان کرد: نمی‌دام از کی خط می‌گیرند اما آقای خطیر بعد از بازی با الهلال خندان پیش من آمد و گفت خوب حال رحمتی را گرفتی با گلریت! حالا رحمتی آدم خوب داستان شده و من آدم بد شدم؟ او می‌گوید دوست داشته رحمتی بماند اما من به او می‌گویم که سکوت کند و گرنه حرف‌هایی که پشت مدیریت باشگاه، آقای فتحی و بازیکنان زده را می‌گویم تا دیگر سکوت کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.