امیدواریم ما برنده دربی باشیم

#یادداشت_روز

🔵 امیدواریم ما برنده دربی باشی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹در بسیاری از دربی ها در چنین مواقعی که هر دو تیم در یک سطح و یک جایگاه قرار دارند دربی ها بیشتر سنگین و کسل کننده و بی روح تمام می شود، طوری که خود بازیکنان هم از ۹۰ دقیقه بازی خسته می شوند چه برسد به تماشاگران و آن میلیون ها بیننده تلویزیونی.
🔹در چنین مواقعی که هر دو تیم ترس از شکست دارند و ترس از توبیخ هواداران، دست به احتیاط می زنند و حاضر می شوند که یک ۹۰ دقیقه کسل کننده را بگذرانند اما هرگز تن به شکست ندهند. چون خوب می دانند که عقوبت چنین شکست هایی تا مدتها گریبان شان را خواهد گرفت، بخصوص حالا که هر کدام شان در یک قدمی قهرمانی هستند و شکست می تواند تمام اندوخته شان را تا پایان فصل به یأس تبدیل کند.
🔹اما تیمی که در چنین مواقعی برنده و فاتح دربی می شود تا مدتها در پوست خود نمی گنجد و برای هوادارانش عزت و افتخار بوجود می آورد، به صدر بیشتر نزدیک می شود و در آن با خیالی آسوده تر می نشیند و روحیه اش برای ادامه فصل و حضور قدرتمندانه در آسیا چندین برابر می شود.
🔹پیش بینی چنین دربی هایی همیشه سخت بوده است و شاید راحت ترین پیش بینی همان تساوی خسته کننده و بدون گل بازی باشد. اما ما امیدواریم که آبی پوشان برنده دربی باشند.
🔹ما امیدواریم آبی ها با استفاده از تک موقعیت هایی که سخت بدست می آورند از آنها گل بسازند و فاتح دربی باشند تا پس از مدتها شادی طولانی تری را به هواداران خود هدیه داده باشند.
🔹انتظار و توقع زیاده ای نداریم، اما دوست داریم شنبه شب خوشحال ترین هواداران دنیا ما باشیم.

 

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “امیدواریم ما برنده دربی باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.