انتخاب حرف و حدیث دار

? یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت  آبی پوشان

✍️ به قلم: محمود فخرالحاج

بالاخره به یک چشم برهم زدن هم دستیاران ایرانی شفر آلمانی هم انتخاب شدند، انتخاب های پرحرف و حدیثی که مشخص بود تنها برای رفع تکلیف بودند والا می شد با یک مشورت فنی افرادی که تجربه بالاتری دارند و سابقه دستیاری موفقی داشتند در کنار این مربی خارجی قرار بگیرند هر چند شفر آلمانی دست راست خودش را انتخاب کرده و میک مک مورت ایرلندی دستیار و کمک اول مربی خارجی خواهد بود و شنیده ها از گوشه و کنار به نظر می رسد که شفر درخواست آوردن دستیار خودش از آفریقا را دارد بااین اوصاف مشخص است که شفر فقط دستیارانی را که با او هم زبان هستند و باتجربه در دست راست و چپ خود قرار داده و دستیاران ایرانی صرفا برای تمرین دادن و پرکردن نیمکت انتخاب شده اند.
هر چند شاید حتی اگر افراد دیگری غیر از طاهری و دین محمدی انتخاب می شدند هم به آنها خرده گرفته می شد..
اما همه ما می دانیم که دستیار اول شفر، مک مورت ایرلندی خواهد بود.
از طرفی واقعا یک مربی خارجی چند دستیار نیاز دارد که دو خارجی دستیار اول و دوم او خواهند بود و دو دستیار ایرانی هم به این جمع اضافه شوند می شوند چهار نفر.
هنوز یادمان نرفته زمان ناصرخان یا زمان منصورخان که تنها دستیار او پرویز مظلومی بود یا زمان سکومورخوف هم تنها یک دستیار داشت رضا نعلچگر. اما حالا عرف شده که یک مربی چندین دستیار داشته باشد تا کار سرمربی را در تمرینات و حتی در مسابقات در کنار زمین راحت کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.