اندر حکایت شماره ۱۰

🔹حرکت پسندیده ای که شاید برای اولین بار شاهد آن بودیم، حسن روشن با تقدیم شماره ۱۰ به مهدی قائدی انجام پذیرفت.
🔹هر چند باز هم معتقد هستیم که این شماره پیراهن نیست که به بازیکن شخصیت و توانایی می دهد و درست بر عکس این بازیکن است که می تواند با عملکرد فنی و اخلاقی خودش پیراهن و شماره ای که بر تن دارد را شخصیت بخشد.
🔹شماره ۱۰ استقلال هم تفاوتی با سایر شماره ها برایمان ندارند، همان طور که روزی روزگاری شماره یک بر تن مرحوم ناصرخان بود، شماره ۲ بر تن جواد زرینچه و سپس خسرو حیدری، شماره ۷ بر تن ستار همدانی و محمد نوازی و سپس فرهاد مجیدی و بعدها مامه تیام و…و… شماره ۸ بر تن قلعه نوعی و سپس مجتبی جباری و شماره ۱۰ بر تن روشن و مجیدی و سیاوش اکبرپور و میداودی و روح الله باقری و…و… .
🔹این شماره پیراهن ها نیستند که به بازیکن انرژی می دهند و این بازیکن است که باید به شماره و پیراهنی که پوشیده ارزش و اعتبار بالاتری نسبت به گذشته بدهد.
🔹شماره ۱۰ هم مستثنی از این مطلب نیست، هر چند نگاه ها و توجه ها نسبت به آن بیشتر شده، اما حرکت پسندیده ای که حسن روشن پیشکسوت آبی ها انجام داد را بسیار تایید می کنیم و امیدواریم که مهدی قائدی جوان و کم تجربه با پوشیدن شماره ۱۰ تیم استقلال بتواند ارزش و اعتبار این شماره را به مانند گذشته برگرداند و همچون بازیکنانی که در گذشته این شماره را بر تن کرده اند و درخشیده اند، او هم بدرخشد و هنرنمایی کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.