اینجا استقلال است و با همه تیم های دنیا تفاوت دارد

🔹بازیکن برای ماندن در استقلال و تمدید قرارداد شرط افزایش مبلغ دارد.. در تمامی تیم های دیگر شاید این امری طبیعی و بدیهی است و هیچ ایرادی در آن نیست.
اما اینجا استقلال است، با بودجه ای محدود و بسیاری از مشکلات عقب افتاده قدیمی که باعث می شود که از مبالغ میلیاردی و مبالغ ارزی کمتر خبری باشد.
🔹اینجا استقلال است با همان بودجه محدود تعریف شده هر ساله که شاید امکان پرداخت بسیاری از قراردادهای امضاء شده و به توافق رسیده با بازیکنان و مربیان خود را نداشته باشد.
🔹اینجا استقلال است و با تمام امکانات موجود هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.
🔹اینجا استقلال است با همه این تفاوت هایش نسبت به تمامی تیم های دیگر، اینجا استقلال است و تعصب و عشق به پیراهن آبی آن بالاتر و مهمتر از مبالغ میلیاردی باید در نظر گرفته شود.
🔹اینجا استقلال است با کمترین قرارداد نسبت به تمامی تیم های دیگر.. و با این شرایط بازیکنی را طلب می کند که تعصب و عشق به پیراهن و نام بزرگش را بپذیرد.
🔹اینجا استقلال است با پرداختی کمتر نسبت به تیم های دیگر. با حاشیه های مخرب و چشم نوازی که همه به دنبال بر هم ریختن آرامش آن هستند، پس افرادی را درون خود نیاز دارد که بتوانند با کمترین امکانات و موجودی تنها و تنها به عشق اعتلای نام باشگاه استقلال در آن فعالیت کنند.
🔹اینجا استقلال است، نه بارسلونا، نه رئال و نه منچستر و نه حتی تیم های عربی خلیج فارس که برای جذب بازیکن سرمایه های هنگفت را پرداخت می کنند و شاید تعصب و عشق به پیراهن آن تیم ها برای بازیکنانش کمترین ارزش را داشته باشد.
🔹شاید همه بگویند فوتبال حرفه ای در این دوره و زمانه از عشق و تعصب واجب تر و با اهمیت تر است و این فوتبال حرفه ای است که قهرمانی ها و جام های متعدد می آورد. اما باز عنوان می کنیم، اینجا استقلال است و با همه تیم های دنیا تفاوت دارد.
🔹با همه این تفاوت ها است که استقلال هواخواهان و علاقمندان به خود را می خواهد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.