این شادی غیر منتظره نبود

🔹اصلا کاری نداریم که برخی ها به اینگونه شادی ها اعتراض داشتند.. هنوز یادمان نرفته که این شادی ها هرگز غیر عادی نبودند، اگر این آقایان یادشان باشد، استقلال در نیم فصل دوم فصل گذشته هم چندین و چند بار چنین شادی هایی را پس از پایان بازی هایش برگزار می کرد.
🔹شادی بردهای خاطره انگیزش را با هواداران و تماشاگرانش روی سکوها جشن می گرفت.
🔹آقایانی که به اینگونه شادی های غیرمنتظره ایراد می گیرند برایمان قابل احترام هستند، اما واقعا باید بدانند که هرگز این شادی غیر منتظره نبود..
🔹شاید این آقایان به زمان این شادی اعتراض کرده اند، شاید آقایان به شکست تلخ دربی اعتراض کرده اند و رده سومی یا چهارمی تیم محبوبشان گله داشته اند.
🔹اما اگر خودشان را جای شفر و بازیکنان و حتی هواداران و تماشاگران در ورزشگاه می گذاشتند که تیم محبوبشان به ناحق توسط داوری یک گل سالم شان مردود اعلام شد، در ثانیه های پایانی بازی در دقیقه ۹۷ به گل برتری برسند از فرط شادی، شاید عکس العملی به مراتب بالاتر و بیشتر از این شادی آبی پوشان انجام می دادند.
🔹وقتی که استقلال توانست در نقش جهان طلسم شکست ناپذیری سپاهانی ها را بشکند و از سویی یک رده بالاتر برسد، یک ۳ امتیاز ارزشمند را بدست آورده باشد، شادی دو برد متوالی برابر الهلال و سپاهان را در این بازی برگزار کردند.
🔹پس کاش آقایان منتقد این شادی از این پس باور کنند که این شادی غیرمنتظره نبود و هیچ رازی را هم در خود نهفته نداشت جز اینکه آبی پوشان پس از چند هفته سختی و ناکامی دو برد شیرین خودشان را یکجا با یک شادی چند دقیقه ای جشن گرفتند.
🔹ما هم همچنان امیدواریم که در هفته های باقیمانده لیگ و در بازیهای برگشت لیگ قهرمانان در هر بازی شاهد این شادی ها و خوشحالی ها باشیم و هرگز مخالف آنها نخواهیم بود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.