این فرهاد است که می ماند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹نه تنها جور مشکلات فنی تیمی را می کشد که از نیم فصل دوم آن را تحویل گرفته، نه خودش این تیم را بسته و نه حتی سرمربی سابق تیم، اینبار حتی جور مدیرعامل و هیات مدیره را هم کشیده است.
🔹برای تزریق انرژی و بالا بردن روحیه دادن پاداش نقدی برای بازیهای سخت و سنگین وظیفه اش نیست و شخص دیگری باید این کار را انجام دهد اما او انجام می دهد.
🔹برای تزریق انرژی و بالا بردن روحیه با بازیکن مثل یک دوست برخورد می کند و این چنین می شود که از آن تیم شکست خورده، کسل و بی روح و انرژی نیم فصل اول یک تیم سرحال، شاداب، با انگیزه و مشتاق تیم ساخت.
🔹هر چند برای رسیدن به صدر و قهرمانی در این فصل حتی با ۵ بازی باقیمانده نیاز به یک معجزه داریم، اما اولویت اصلی این تیم رسیدن به فینال جام حذفی و کسب قهرمانی آن است.
🔹پر واضح است که این فرهاد در سومین دوره و مرتبه حضورش روی نیمکت آنقدر با تجربه و پخته شده است که فصل به فصل خود را به تکامل رسانده است و این چنین است که یک سرمربی هم در دل بازیکنان تیمش جای ثابتی می گیرد و هم در دل هواداران.
🔹برای هواداران ساختن تیمی که فصل های متوالی است از اصل و رسم خودش فاصله گرفته و بازگشت اش به اوج یعنی همان گفته و قولی که فرهاد در اولین روز حضورش به آن اصرار داشت از او شخصیتی ساخته که ماندگار خواهد ماند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.