بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر

بازیهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر امروز به صورت همزمان برگزار می شود . بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر را باهم مرور می کنیم :

لیگ برتر ایران

پیکان تهرانراه آهن

بازی فوق العاده حساس و در واقع فینال قعر نشینان که میتواند سرنوشت تیم سقوط کرده به لیگ یک را مشخص کند .

ذوب آهن اصفهان-ملوان انزلی

ذوبی ها که شانس نخست کسب رتبه چهارم و امید به حضور در آسیا هستند برابر ملوانی قرار میگرند که برای بقا مجبور به گرفتن امتیاز از ذوب آهن هستند .

استقلال تهرانتراکتورسازی تبریز

حساسترین بازی هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می شود جایی که آبی های تهرانی برای حضور در آسیا و تراکتوری ها برای قهرمانی نبرد می کنند . این بازی حاشیه های فراوانی هم در اطراف خود دارد که میتواند بر حساسیت های بازی اضافه کند .

گسترش فولاد تبریزپرسپولیس تهران

تیمهای نهم و یازدهم جدول برابر هم قرار میگرند در حالی که پرسپولیس به طور کامل و گسترش هم تا حدود زیادی از بقا در لیگ مطمئن شده اند .

سایپای البرزاستقلال خوزستان

این بازی برای خوزستانی ها اهمیت زیادی دارد و آنها برای بقا باید از این دیدار امتیاز بگیرند .نتیجه این بازی برای سایپایی ها فرق چندانی نخواهد کرد و به احتمال زیاد آنها فصل را با رتبه هفتم به پایان خواهند رساند .

فولاد خوزستان -پدیده مشهد

انگیزه فولادی ها برای این دیدار بسیار بیشتر از پدیده ای هاست چون برای کسب سهمیه آسیا مجبور به شکست دادن پدیده هستند .

نفت تهرانصبای قم

نفت تهران رده دومی که به نظر میرساند در آخرین روزهای لیگ از نظر بدنی کم آورده اند و در ایران و آسیا چند نتیجه بد داده اند برای قهرمانی و امید به کسب جام باید در برابر صبای بی انگیزه در این دیدار به برتری برسند .

نفت مسجد سلیمانسپاهان اصفهان

سپاهان برابر نفت مسجد سلیمانی قرار میگرد که تقریبا سقوطشان به لیگ یک قطعی شده است و اصفهانی ها برای کسب جام چاره ای جز پیروزی در این دیدار ندارند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.