بازیهای هفته نهم لیگ برتر

هفته نهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد . نگاهی انداخته ایم به بازیهای هفته نهم لیگ برتر :

 

راه آهنپرسپولیس

حمیدهای پرسپولیسی با دو تیم بحران زده برابر هم قرار می گیرند . پرسپولیس با حمید درخشان در برابر راه آهن حمید استیلی که هفته قبل در تبریز ۴ گل خورد . بازی تیمهایی که اینروزها به نتیجه نگرفتن عادت کرده اند آیا برنده ای خواهد داشت؟

 

سپاهان اصفهانصبای قم

سپاهان در دومین بازی خود با حسین فرکی باید در برابر صبایی قرار بگیرد که بعد از شروع خوب در ادامه روند نزولی پیدا کرده است . سپاهان برای نزدیک شدن به صدر باید در خانه پیروز شود و از بازی دو تیم مدعی استقلال و فولاد و امتیاز های از دست رفته آن بازی نهایت استفاده را ببرد .

 

استقلال خوزستانتراکتورسازی تبریز

دو تیم پیروز هفته قبل باید در اهواز به مصاف همدیگر بروند . تراکتورسازی که بعد از هشت هفته به صدر جدول رسید در برابر یاران ویسی که اولین برد فصل خود را هفته قبل برابر صبای قم به دست آوردند . موتور تراکتورسازی در نیمه دوم روشن می شود و دلیل آن هم بدنساز خوب و بدنسازی مناسب است و عبدالاه ویسی باید برای نیمه دوم و اواخر بازی طرح و نقشه داشته باشد . البته گرمای هوای اهواز هم میتواند کمی از انرژی تراکتور در نیمه دوم بکاهد .

 

گسترش فولاد تبریزذوب آهن اصفهان

دو تیم انتهای جدولی در حالی به مصاف هم میروند که شاگردان یحیی گل محمدی هفته قبل اولین برد خود را به دست آوردند و در مقابل گسترشی که در اهواز مغلوب شدند روحیه بهتری دارند . البته امتیاز گسترش به ذوب آهن در این بازی میزبانی این تیم است .

 

سایپای البرز -پدیده مشهد

تیمهای پنجم و ششم جدول رده بندی که نتایجی بالاتر از حد انتظار گرفته اند به مصاف هم خواهند رفت . پدیده بعد از هفت هفته در هفته هشتم لیگ برتر اولین شکست فصل را پذیرفت و برای اینکه به باختن عادت نکند باید برابر تیم مجید جلالی که اینروزها خیلی آماده هستند فوتبال منطقی به نمایش بگذارد .

 

استقلال تهرانفولاد خوزستان

حساسترین مسابقه هفته روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود . استقلالی که هفته قبل صدر جدول را از دست داد باید به کوله باری از مشکلات و انبوهی از بازیکنان مصدوم به مصاف فولاد خوزستان برود . شاید برنده میانه میدان و هافبک ها در این بازی به برتری برسد . از یک سو آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی و در سوی مقابل یکی از آماده ترین هافبک های اینروزهای فوتبال ایران یعنی سروش رفیعی .

 

پیکان تهران – ملوان انزلی

به احتمال زیاد این بازی ته جدولی ها تلفات خواهد داشت و یکی از دو مربی اخراج خواهند شد . منصور ابراهیم زاده که آماده تحویل سرمربی گری پیکان به کرانچار است و در سوی مقابل مربیان بومی انزلی در کمین جایگاه ایراندوست .

 

نفت مسجدسلیمان-نفت تهران

دو نفت با جایگاه های کاملا متفاوت . نفت تهرانی که با منصوریان هر روز تیم تر میشود در مقابل نفت مسجد سلیمانی که در دو بازی گذشته برابر تیمهای استقلال و پرسپولیس علی رغم کسب یک امتیاز بازی های زیبایی به نمایش گذاشته است . باقری نیا هم از سوی مسوولین مسجد سلیمانی اولتیماتیوم گرفته و کار سختی برابر نفت تهران دارد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.