بازی دربی را جدی بگیرید

🔹سه هفته به هر شکلی بود سپری شد و استقلال چه از نظر فنی و هماهنگی و چه از نظر داوری ضعف ها و ضررهای بسیاری داد و سهم اش بدست آوردن تنها دو امتیاز و از دست دادن ۷ امتیاز باقیمانده شد.
🔹سه هفته گذشته هر طور بود گذشت و هواداران تنها و تنها امیدشان برای فراموشی این هفته های ابتدایی نتیجه گیری در هفته چهارم و دربی است.
🔹همان طور که همه ما می دانیم دربی با همه بازی های فصل متفاوت است، هیچ ارتباطی با رده بندی در جدول ندارد و هیچ ارتباطی به بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله و… و … نخواهد داشت.
🔹در این بازی استفاده از تک موقعیت ها و فرصت های حساس نتیجه بازی را به سود یک تیم رقم می زند، برای همین از آبی پوشان می خواهیم که این دربی را جدی بگیرند.
🔹اشتباهات بازیکنان در سه بازی گذشته و از سویی اشتباهات داوری از سویی دیگر هر چه بود دیگر قرار نیست در دربی باز تکرار شود و اتفاق بیفتد.
🔹هواداران نتایج دیگر هفته ها شاید بتوانند هضم کنند، اما از دست دادن نتیجه دربی تا هفته ها و شاید تا بازی برگشت در خاطر هواداران خواهد ماند و به این سادگی ها فراموش نمی شود.
🔹پس از آبی پوشان می خواهیم که به هر ترتیبی که شده بازی دربی را جدی بگیرند و به نتیجه ای جز برد فکر نکنند که هواداران هرگز نتیجه و اتفاقات دربی را از یاد نخواهند برد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.