باشگاه سایت ندارد، خبرها از اینستاگرام آقایان دنبال میشود

✍️ محمود فخرالحاج

🔹با عرض معذرت، ما باور نمی کنیم، هر چند اگر باشگاه بزرگی چون استقلال سایت رسمی دارد اما هرگز آدمین و مدیر درست و حسابی برای پخش و اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای باشگاه برای سایت نداشه باشد.
🔹با عرض معذرت، ما باور نمی کنیم، آنقدر خبرهای ضد و نقیض می شنویم و در آخر عکس تمام این خبرها را می بینیم و تاسف می خوریم به حال خودمان که چقدر زود باور می شویم تنها و تنها برای پیدا کردن راه نجاتی برای باشگاه و تیم محبوبمان استقلال.
🔹با گسترده و فراگیر شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام آیا این درست است که هر عضو هیات مدیره بخواهد اخبار مربوط به باشگاه و اتفاقات و کارهایی که شخصا انجام می دهد را در صفحه شخصی خود اطلاع رسانی کند در صورتی که باشگاه هم صفحه اینستاگرام دارد و هم پایگاه اطلاع رسانی و هم صفحه ای در تلگرام و…و… .
🔹ما از این استوری ها در طی ماه های گذشته و حتی سالیان گذشته از بسیاری از اعضای هیات مدیره در دوره های گذشته کم ندیده ایم، اعضای هیات مدیره ای که هم سخنگوی باشگاه شده اند و هم همه کاره.. انگار نه انگار که باشگاه باید سخنگوی مدیرعامل داشته باشد، یک مدیرعامل داشته باشد و اخبار از طریق آنها هر روز مبادله و پخش شود اما…
🔹اما در طی ماه های گذشته و فصل های اخیر حضور پررنگ تک تک اعضای هیات مدیره در صفحات شخصی خود برای ابراز ارادت خودشان نسبت به باشگاه استقلال آنقدر لوث و زشت و از هم پاشیده شده است که هوادار سردرگم مانده است که حرف کدام واقعیت دارد و کدام را باور کند، به همین خاطر سخت باور می کند.
🔹آنقدر این استوری ها و وعده و وعیدها و پرداختی ها پس از مدتی جعلی و خیالی شده اند که تا زمانی که به چشم خود آرامش باشگاه و تیم استقلال را نبینیم دیگر هیچ گفته ای را باور نخواهیم کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.