باور کنید سخت است باور کنیم

🔹تعطیلی دراز مدت و سکوت خفقان آور این روزهای فوتبالی مان از یک سو و باز خبرها و شایعه ها و ترس و لرزهایی که همیشه در همین زمان ها به سراغ مان می آید از سویی دیگر تمام فکر و ذکرمان را به خود اختصاص داده است.
🔹اینکه دیگر سخت به گفته مسئولان مان اعتماد می کنیم، اینکه می خواهند تنها در مصاحبه هایشان خیال هواداران را راحت کنند و در اصل و عمل درست برعکس تمام گفته هایشان می رسیم این باعث بی اعتمادی همیشگی مان به مسئولان مان شده است.
🔹اینکه هنوز مانده ایم جدایی مامه تیام، جدایی جباروف، جدایی استراماچونی چطور و چگونه انجام شد؟ مگر همین مدیران و همین مسئولان چند هفته و چند ماه تمام حرف از تمدید قرارداد با آنان نمی زدند؟ مگر به طور قطع از پایبند بودن به تعهدات زبان به میان نمی آوردند؟ اما در پایان چه شد؟
🔹تیام و جباروف بخاطر عدم تعهدات باشگاه به مفاد قرارداد و وصول نشدن مطالبات شان به سادگی پس از یک فصل و یک نیم فصل جدا شدند.. داستان استراماچونی حتی به یک نیم فصل هم نرسید و امروز داستان خارجی های دیگرمان باز به میان آمده است.
🔹وقتی پس از چندین جذبی های بی کفایت از جمله منشا و گونزالس و الحاجی گرو و نیومایر و…و… بازیکنی مثل شیخ دیاباته بر سر راه استقلال آمد و خوش هم آمد و درخشید.. وقتی میلیچ پس از این همه خارجی بی کیفیت توانست سری توی سرها در آورد و خوش بدرخشد چرا باید به سرنوشتی همچون تیام و جباروف و استراماچونی دچار شود؟
🔹آیا غیر این است که مدیران ما در عقد قرارداد با آنها و در رسیدگی به تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنانش سهل انگاری وغفلت های بیشماری دارد؟ غیر از این است که تنها حربه فرار از انفجار اعتراض های کوبنده هواداران را در مصاحبه های دلگرم کننده پایان فصل می یابند و سپس پس از اینکه داستان جدایی یکی پس از دیگری آنان انجام شد برای راضی نگه داشتن هواداران دست به خرید و جذب چندین بازیکن بی کفایت دیگر می زنند؟
🔹پس به این نتیجه می رسیم که سخت است بسیار سخت که تمامی این مصاحبه های دلگرمی کننده را ببینیم و به آنها اعتماد کنیم وقتی نتیجه همه این بی تعهدی ها و بی کفایتی ها جدایی یکی یکی ستاره هایمان از تیم محبوبمان می شوند.
🔹به واقع مانده ایم تا کی قرار است یکبار برای همیشه تیمی ثابت و یکپارچه و همیشگی داشته باشیم که لااقل خیالمان از بابت تمامی بازیکنان ستاره مان برای چندین فصل متوالی راحت و آسوده باشد نه اینکه هنوز به یک نیم فصل نرسیده ترس شایعه جدایی ها بیشتر از هر خبر دیگری آزارمان بدهد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.