بدون تو بی سرپرست شدیم

🔹چقدر این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جای خالی ات را در بدنه باشگاه و بخصوص روی نیمکت به عنوان نفر اول در کنار سرمربی احساس می کنیم.
🔹به واقع اگر تو نباشی، استقلالت هم سرپرست ندارد.. می بینی چطور پس از رفتنت این پست و این صندلی دارد بین افراد جا به جا می شود و هرگز جای ثابتی ندارد؟
🔹در فصلی که برایمان همچون کابوس در حال سپری شدن است، پس از رفتن سرمربی و جا به جا شدن صندلی مدیریت بین دو نفر و جا به جا شدن سه سرپرست بر روی نیمکت.. واقعا معلوم نیست که در پایان فصل قرار است چه سرنوشتی رقم بزند.
🔹سالها باید بگذرد تا خیلی ها بدانند که این جایگاه تنها به دست مردانی استوار و پر آرامش باقی خواهد ماند که خودشان را وقف باشگاه و تیم محبوبشان کرده اند و از خودشان گذشته اند.. والا جا به جا کردن اسم ها و شخصیت ها هیچگاه نه ثبات می آورد و نه آرامش.
🔹خیلی ها هنوز باور نکرده اند که بعد از تو (منصورخان پورحیدری) استقلال همچنان بدون سرپرست دارد به راهش ادامه می دهد.. ادامه که چه عرض کنیم، دارد تنها نفسی می کشد، نفسی که توسط بسیاری هر لحظه به شماره می افتد و باز… . منصورخان چقدر به تو نیاز داریم.. بدون تو استقلال بی سرپرست شده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.