برای استقلالم می آیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹تیم محبوبمان حال و روز خوبی ندارد، اوضاع برای بدتر شدن رو به نزدیک شدن است و انگاری کسی نمی خواهد راه نجاتی باشد برای نجات دادن تیمی که در حال غرق شدن است، وظیفه من هوادار هم همین است که در برابر این غرق شدن ساکت نمانم و به تنها راهی که دارم بسنده نکنم.
🔹شاید راه با تجمع روبروی درب باشگاه یا روبروی درب وزارت و…و… درست نشود.. شاید آنانی که می توانند کاری بکنند و خودشان را به ندانم کاری و کیه کیه من نبودم و به من چه های معروف و… ساکت مانده اند اما من هوادار نمی توانم ساکت بمانم.. من هوادار می آیم چون نمی خواهم استقلالم برای دومین فصل متوالی از آسیا محروم شود… من هوادار می آیم چون نمی خواهم بخاطر بدهی چندین میلیاردی که برخی از ناکاربلدان و نامدیران و نالایقان و حتی بهتر است بگویم نامردان بر دوش باشگاه استقلال گذاشتند تیم محبوبم از آسیا محروم شود.
🔹من می آیم چون استقلالم را دوست دارم، من می آیم چون مجازی نیستم، من می آیم چون فحاش نیستم، من می آیم چون بی حرمتی نمی کنم، من می آیم چون تنها حق طبیعی و واقعی تیم محبوبم را می خواهم، فریاد حق خواهی سرمی دهم و از تمام کسانی که می توانند کمک کنند و دستشان به نجات می آید درخواست یاری می کنم.
🔹من می آیم چون استقلالم را دوست دارم، من می آیم چون نمی خواهم این سختی ها، این تلاش ها، این تعصب های تیم محبوبم برای رسیدن به صدر جدول و سپس قهرمانی با محرومیت از آسیا یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و هزار اتفاق بد و ناگوار دیگر بی سرانجام شود.
🔹تیم محبوبم برای قهرمانی تلاش می کند، برای اینکه دوباره در آسیا حضور داشته باشد، برای اینکه دوباره بتواند نام بزرگ و زیبای استقلال را بر سر زبان ها و دیدگان همگان نمایان کند، نه اینکه بخاطر بدهی ها و ناکارآمدی و بی لیاقتی عده ای که نمی دانیم از کجا آمدند و بر چه اساسی روی صندلی مدیریت نشستند و اشتباه پشت اشتباه را تکرار کردند تا تیم محبوبمان امروز به این حال و روز پر استرس و اضطراب و دلهره آور برسد.
🔹من می آیم تا استقلالم تنها نباشد، تا همگان ببینند و بدانند که هوادار آبی هرگز و در هیچ شرایطی تیم محبوبش را تنها نمی گذارد، رها نمی کند و تنها هوادار روزهای خوشی نیست و در روزهای سخت و پراسترس و اضطراب همیشه کنار تیمش و پشت تیمش ایستاده و به تنها سلاحی که دارد و آن فریاد حق خواهی است از حق تیم محبوبش دفاع می کند و ساکت نخواهد ماند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.