برای رحمتی که می خواهد همچنان باشد

#یادداشت_روز

✍️ محمود فخرالحاج

🔹سخت و غیر قابل قبول است که از بازیکنی بخواهیم حتما دیگر بازی نکند و خداحافظی کند.
🔹هرگز منظقی نیست که بخواهیم فشارهای خود را وارد کنیم که کاش رحمتی همچنان در استقلال می ماند، کاش رحمتی آخر این فصل برای همیشه از فوتبال و مستطیل سبز خداحافظی می کرد و کاش های بسیار دیگر..
🔹با توجه به گفته منصور رشیدی دروازه بان پیشکسوت باشگاه استقلال که کاش رحمتی فوتبالش را در همین استقلال خاتمه می داد و به تیم دیگری نمی رفت و برای یک یا چند فصل دیگر در فوتبال نمی ماند.
🔹هر چند معتقدیم نظر نهایی و اصلی با خود مهدی رحمتی است، اینکه او دوست دارد همچنان در ویترین چشم ها باشد، اینکه دوست دارد خاطره تلخ نیمکت نشینی های فصل گذشته را از ذهن هواداران و دوستدارانش پاک کند و اینکه می خواهد همچنان بازی کند، و اینکه حتی ترجیح داده بر خلاف میل باطنی خودش سالهای آخر فوتبالش را دور از تیم محبوبش استقلال باشد.
🔹برای مهدی رحمتی احترام قائل هستیم و باز معتقدیم که قرار نیست تمامی بازیکنان حتما با پیراهن آبی استقلال کفش های شان را بیاویزند.
🔹برای رحمتی که می خواهد همچنان در فوتبال باشد بخاطر تمام تعصب ها و تلاش هایش برای حفظ دروازه تیم استقلال در طول تمامی سالیان حضورش با پیراهن شماره یک در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنیم در هر کجا بیرون از استقلال مشغول فعالیتی است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.