بفرمایید این هم استقلال مجیدی

🔹استقلال فرهاد هفته به هفته کامل و کامل تر شد، هفته به هفته هماهنگ تر شد، هفته به هفته استقلال تر شد تا اینکه شد خود خود واقعی استقلال.. شد همان تیمی که هوادار می خواهد، هوادار آرزویش را دارد، هوادار از آن لذت می برد.
🔹جدا از داستان ۲۲ هفته شکست ناپذیری، جدا از کمترین گل خورده و جدا از همه اینها، شخصیت پیدا کردن این تیم، عادت به بردن، بیگانه بودن با شکست و از همه اینها مهمتر ایستادن با قدرت و محکم بر صدرنشینی و عدم تزلزل یعنی استقلالی که می خواهیم، یعنی استقلالی که هستیم و باید باشیم.
🔹استقلال ورژن مجیدی تنها ۸ هفته با قهرمانی فاصله دارد، ۸ هفته ای که می تواند همچون ۲۲ هفته گذشته همچنان باشخصیت باشد، همچنان به بردن عادت کند، همچنان محکم بر جایگاه واقعی خود تکیه بزند و به هیچ حریفی حتی اجازه نگاه کردن به صدر را ندهد و خیلی زود شیرین ترین فصل و ماندگارترین فصل استقلال در طی ۲۱ دوره لیگ برتر به پایان خواهد رسید و به نام استقلال به ثبت می رسد.
🔹برای یک پایان خوش، برای پایان فصل های ناکامی بیصبرانه منتظریم، منتظر برای دیدن جام، منتظر برای دیدن خود خود واقعی استقلال پس از هشت فصل ناکامی، برای یک پایان خوش همه چیز آماده است.. بفرمایید این هم استقلال مجیدی، تیمی که حق ندارد هیچکس به آن چپ نگاه کند.

✍️ محمود فخرالحاج

فرهاد مجیدی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.