بهترین و سریع ترین تصمیم

⬇️ بهترین و سریع ترین تصمیم
🖌 با احساسات هواداران بازی نکنید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹اگر قرار است اعتراضی از سوی فدراسیون فوتبال یا احیانا مسئولان و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان در مورد این رأی انجام شود، امیدواریم که صادقانه و به دور از فریب باشد.
🔹هوادار بیش از اندازه از جانب این مذاکره ها و اعتراض ها و… زخم خورده است، اگر قرار باشد به اسم اعتراض باز زمان بسیاری را تلف کنیم و سپس باز به رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا تن در دهیم پس همان بهتر که این زمان را تلف نکنیم و تصمیم نهایی را در کوتاه ترین مدت ممکن بگیریم و اعلام کنیم.
🔹اگر اعتراض مان راه به جایی می برد پس اقدام کنیم و اگر گوش شنوایی پیدا نمی کند و به نتیجه نمی رسد پس بهتر است بهترین و سریع ترین تصمیم را در مورد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ کنیم.
🔹اگر تصمیم بر انصراف است باید تبعات سخت و سنگین بعدی آن را قبول کنیم و متحمل شویم، و اگر قرار بر پذیرفتن رأی و خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا است پس از این پس در کشور ثالثی که احیانا همین کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی خواهد بود از حریفان آسیایی خود میزبانی می کنیم و بس.
🔹لطف کنید هوادار فوتبال را بیش از این اذیت و آزار روحی و فکری ندهید.. هوادار آبی در این ۴۰ روز گذشته سخت ترین دوران خودش را پشت سر گذاشت و اتفاقاتی را به چشم خود دید که در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.
🔹پس لطف کنید نه وقت را تلف کنید و نه راه را بیهوده طی کنید، سریع ترین و بهترین تصمیم و راه را انتخاب و به همگان اعلام کنید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.