به اندازه کافی خندیدیم ، بریم برای آماده سازی

ملت جالب و طنازی شده ایم .برای همه چیز جوک می سازیم و میخندیم و در کنار هم شادیم . برای بلایای طبیعی و غیر طبیعی مثل آتش سوزی و زلزله و سیل برای گرانی و تورم و بیکاری و هر چیزی که فکرش را بکنید جوک میسازیم و راحت از کنارش میگذریم .

قرعه کشی جام جهانی هم انجام شد و ایران در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت . میلیون ها جوک ساختیم و خندیدیم به صفحه کافو و رونالدو و… هم حمله کردیم و انواع فحش های ایرانی را یادشان دادیم . خندیدن بس است برویم برای آماده سازی …

آبی باشی قرمز باشی زرد باشی سبز باشی یا هر رنگی . فارس باشی ترک باشی کرد باشی لر باشی عرب باشی گیلک و ترکمن یا بلوچ ،بختیاری و قشقایی و هر زبان و قومی باشی ایرانی هستیم و جام جهانی و این بازیهای مهم برایمان حیثیتی است .

باید با تمام قوا برای رقابت با این غولهای فوتبال دنیا آماده شویم . همه امکانات و شرایط را برای موفقیت در این رویداد بزرگ آماده کنیم.بازیهای تدارکاتی بزرگ با تیمهای گردن کلفت و اردوهای آماده سازی خوب . البته آقای کیروش هم باید بداند تعامل با باشگاه ها بهترین راه آماده سازی تیم ملی خواهد بود و آماده سازی تیم ملی به معنی تعطیلی و عدم توجه به باشگاه ها نیست و تیم ملی قدرتمند در سایه لیگ و باشگاه های قدرتمند ساخته می شود .

همه باهم به یک صدا ایران ایران ایران

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.