بیراهه ای که سایت ناصر حجازی می رود

سایت ناصر حجازی

اختصاصی آبی پوشان : سایتی با نام ناصر حجازی که در یک سال اخیر حضور فعالی در عرصه رسانه های مجازی داشته است دستور کار منفعت طلبانه و نا درستی را در پیش گرفته است .

از خبرهای گاها دروغ برای جذب مخاطب به خصوص در نقل و انتقالات سال گذشته گرفته تا اظهار نظر های عجیب و مخالف با نظر هواداران .

این سایت اخیرا در مطلبی همه منتقدین پرویز مظلومی را به باد شدیدترین انتقادها گرفته و از آنها به عنوان افرادی که تربیت درست خانوادگی ندیده اند و یا با عباراتی چون احمق و نادان و بچه سال نام برده است و پرویز مظلومی را بی عیب و نقص معرفی کرده اند .

برای آقای بیت الله خندان که جزو اولین آبی نویسان ایران بوده اند و بنده افتخار بودن در کنارشان را تجربه کرده ام باید عرض کنم که استاد خندان اگر همین الان مرحوم حجازی در قید حیات بودند در این سایت را به خاطر توهین به منتقدین و هواداران و خبرهای دروغ درج شده تخته می کردند . مکتب حجازی مکتب ادب و احترام و منطق بود نه دروغ و ریا و منفعت طلبی از بودن برخی ها .

با وجود احترامی که برای آقای خندان و همکارنشان قائلیم باید عرض کنیم که هوادار امروزی فوتبال را میبیند و میفهمد و فرق خوب و بد را تشخیص میدهد و این به معنی احمق بودن و بچه سال بودن نیست . به نظر در کنار تحول و انقلاب عظیمی که هواداران استقلال در باشگاه انتظار دارند انجام شود انقلابی نیز در بین قلم به دستان و آبی نویسان لازم است تا فکرهای نو جایگزین شوند .

بنده به عنوان عضو کوچکی از قلم به دستان و آبی نویسان و خادمین استقلال و استقلالیها از طرف سایت ناصر حجازی به هوادارانی که توهین شده است عذر خواهی میکنم.

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “بیراهه ای که سایت ناصر حجازی می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.