تساوی آرزویی که سپاهان به آن رسید

🔹زیباترین تیتری که می شود برای این بازی انتخاب کرد همین است، امیر با سپاهان در زمین خودشان از شکست گریخت.. زدن دو گل به تیمی که تا اینجای لیگ حتی یک گل هم دریافت نکرده است کار هیچ تیمی نبود جز استقلال.
🔹زمین گیر کردن تیمی که در رده دوم جدول جا خوش کرده است آن هم در زمین خودش تا دقیقه ۹۵ کار هیچ تیم دیگری نبود جز استقلال.
🔹تنها این یک جمله را می توانیم از این بازی بگوییم که اگر کمی شانس داشتیم و بخت با ما یار بود می توانستیم برنده از زمین نقش جهان بیرون بیاییم.
🔹هر چند تساوی برای تیم محبوبمان که ۸ هفته متوالی به برد فکر می کند و نتیجه ای جز برد بدست نمی آورد حتی همین کسب تساوی در زمین حریف و حتی مقابل تیمی چون سپاهان یک توقف است.
🔹زیباترین تیتری که می شود برای همین بازی انتخاب کرد این است که آبی پوشان ۹۵ دقیقه کامل تیمی را در زمین خودش زمین گیر کردند که تساوی در دقیقه ۹۶ اوج آرزویشان بود که به آن رسیدند.
🔹مدتها بود که طعم گل خوردن در ثانیه های آخر بازی را از یاد برده بودیم.
🔹مدتها بود که با بازیهای پرگل و زیبا و لذت بخش همراه با بردهای متوالی آشتی کرده بودیم و پس از مدتها در چند فصل اخیر کاری کردیم که در همان هفته های ابتدایی فصل و قبل از پایان نیم فصل جزو سه تیم بالانشین جدول باشیم.
🔹مدتها بود که طعم گل خوردن در لحظات آخر بازی را از یاد برده بودیم تا اینکه این گل تساوی مثل آب سردی بود بر پیگر گرم تیمی که قرار داشت شادی پایان بازی اش را چند ثانیه پس از سوت داور جشن بگیرد.
🔹هر چند شاید این جمله بسیار کلیشه ای باشد و بسیار هم احساسی تا منطقی.. اما برای تیمی که توانست ۹۵ دقیقه حریف سرسخت و پرقدرتی چون سپاهان را که در این فصل شکست نخورده بود و حتی یک گل هم دریافت نکرده بود، زدن دو گل در زمین حریف و اسیر کردن آن تیم برای دستیابی به گل تساوی و فرار از شکست خود یک برد و شادی خاص خودش را دارد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.