تو همانی که همیشه انتظار داشتنش را می کشیدیم

🔹خریدهای این فصل بی نظیر بوده اند و ما تمامی آنها را مدیون مربیانی هستیم که توانستند که آنچه استقلال می خواست براورده کند برای همین باید همین را از آنها بخواهیم.
🔹جذب شیخ دیاباته پس از رفت و آمد مهاجمان داخلی و خارجی بسیاری خوب از آب در آمد و آن حاصل دسترنج استراماچونی بود.. استقلال توانست زوج خط حمله قدرتمندی (قائدی و دیاباته) را تشکیل دهد و در نیم فصل دوم هم زمزمه های جذب یک مهاجم دیگر بر سر زبانها افتاد و او کسی نبود جز ارسلان مطهری.
🔹بازیکنی که مدتها حرف آمدنش به استقلال و آبی پوش شدنش ورد زبان ها بود تا بالاخره در نیم فصل دوم و بنا به خواسته فرهاد مجیدی این بازیکن به جمع مهاجمان دیگر تیم اضافه شد تا بتواند در کنار قائدی و شیخ دیاباته کمک حال بیشتر خط حمله آبی پوشان باشد.
🔹ارسلان موتور گلزنی اش را از همان اولین دقایق حضورش در زمین برای آبی پوشان روشن کرد تا ادامه دهنده همان راه گلزنی اش در ذوب آهن باشد.. مطهری در نیم فصل اول برای ذوب آهن ۵ گل به ثمر رسانده بود و در بدو ورودش به استقلال تاکنون توانسته سه گل برای آبی پوشان به ثمر برساند.
🔹به واقع ارسلان مطهری در کنار شیخ دیاباته و مهدی قائدی همان هایی بودند که همیشه انتظار داشتن شان و حضورشان در خط حمله تیم محبوبمان را می کشیدیم.. مهاجمانی که به طور قطع یاد و خاطره آرش برهانی آقای گل و رضا عنایتی آقای گل را در دهه ۸۰ برای هواداران آبی زنده می کنند.
🔹امیدواریم، به واقع و مثل همیشه امیدواریم که باشگاه استقلال قدر داشتن و حفظ این مهاجمان ستاره و گلزن تیم را داشته باشند و به همین راحتی اشتباهات و خطاهای نابخشودنی مدیران و مسئولان گذشته باشگاه را درباره از دست دادن مهاجمان و بازیکنان ستاره تیم تکرار نکنند.

محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.