جایگاهت را با چنگ و دندان حفظ کن

📝 پشیمانی پس از این سودی ندارد

🖌 جایگاهت را با چنگ و دندان حفظ کن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹رسیدن به این رده آن هم پس از هفته ها صعود و سقوط کار ساده و آسانی نبود که بخواهیم حالا خیال مان از بابت رسیدن به این رده راحت باشد.
🔹هنوز چهار هفته سخت و سنگین و بسیار سرنوشت ساز با چندین رقیب سرسخت مثل سپاهان و تراکتر و شهر خودرو پیش رو داریم که حکم فینال دارند.
🔹وقتی امتیازها مساوی باشند و تنها با تفاضل گل در رده دوم ایستاده ایم و چهار بازی پیش رو داریم که دو دیدارش برابر همین دو رقیب هم امتیازی مان سپاهان و شهر خودرو می باشد کار سخت تر و پیچیده تر می شود.
🔹اما این سختی و پیچیدگی بازهم به دست خودمان است، به دست استقلال که بتواند حالا حفظ با چنگ و دندان این جایگاه را برای خودش نگه دارد.
🔹از دست دادن حتی یک امتیاز و لغزش لحظه ای در هر کدام از چهار بازی پیش رو، یعنی خطر از دست دادن این جایگاه که دیگر شاید هیچ راه جبرانی برای بازگشت نباشد.
🔹امیداریم مثل هر فصل که اینبار استقلال بتواند در هفته های پایانی ترک عادت کند و پنج هفته خوب، شاداب و باانگیزه و پر امتیاز را پشت سر بگذارد.
🔹چند فصلی است از دست دادن امتیاز در هفته های پایانی باعث از دست رفتن جایگاه و کسب سهمیه آسیایی شده بود که امیدواریم اینبار برخلاف فصل های گذشته این جایگاه نایب قهرمانی در پایان فصل حفظ شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.