جشنواره گل سوغات شهر قدس

🔹نه یک گل، نه دوگل، سه گل و … چهار گل سوغات تازه مان از شهر قدس بود، آن هم برای هوادارانی که دو ماه انتظار کشیدند تا دوباره تیم محبوبشان را در لیگ دیدار کنند.
پس از یک انتظار دو ماهه برای دیدن دوباره تیم محبوبمان، بالاخره به خواسته مان رسیدیم.
🔹استقلال دوباره طوفانی شروع کرد، استقلال دوباره با دستی پر به لیگ برگشت.
🔹همیشه نیم فصل های دوم تیمی دیگر از استقلال را می بینیم، همیشه نیم فصل دوم برایمان روایت کننده خاطره های شیرین و فراموش نشدنی بوده اند.
🔹شاید برای عده ای که این استقلال و این شفر را نمی شناسند دیدن نتیجه ۴ بر صفر برایشان کمی دور از انتظار و تعجب برانگیز بوده باشد، اما برای آنهایی که یک فصل تمام با این بازیکنان و سرمربی خوشفکر و پرتلاشش زندگی کرده اند، دیدن این نتیجه و ساختن تیمی که همیشه در بهترین زمان، بهترین نتیجه را کسب می کند نه این نتیجه و نه هیچ نتیجه دیگری دور از انتظار و توقع شان نخواهد بود.
🔹اتفاقا استقلال را برای چنین روزهایی ساخته اند تا در بهترین زمان چنین نتایجی را بدست بیاورد، تا تیمی باشد که همیشه می تواند جبران مافات کند و می تواند هوادارانش را خوشحال و شادمان سازد.
🔹آری این استقلال استارت زیبایی را برای نیم فصل دوم زد تا نشان دهد که برای نیم فصل دوم فکرهای بسیاری در سر دارد، نه هنوز از لیگ قطع امید کرده و نه از گروه مرگ آسیایی ترسی دارد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.