جواد زرینچه در تمرین امروز حضور پیدا کرد

جواد زرینچه سرپرست جدید تیم استقلال به همراه هادی مباشری معاون باشگاه در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد و معارفه شد .

 

هادی مباشری معاون باشگاه استقلال صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید تیم استقلال گفت: با تشکر از زحمات آقای اصغر حاجیلو، آقای زرینچه از‌ امروز سرپرست استقلال خواهند بود. امیدوارم با همکاری بین ایشان، کادرفنی و بازیکنان سال خوبی را داشته باشیم و درنهایت برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. مباشری در ادامه صحبت‌هایش گفت: جواد زرینچه را استاد می‌دانم چرا که هم در دوران بازیگری در استقلال و تیم ملی و هم در دوران مربیگری مثل یک استاد بودند. امیدوارم همه دست در دست هم دهیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

 

 

جواد زرینچه هم  گفت: من عاشقتان هستم و فقط همین را می‌توانم بگویم. امیدوارم که در کنار هم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم با هم از تمام فراز و نشیب‌ها و راه سختی که داریم با سربلندی عبور کنیم تا درنهایت بتوانیم نتایج خوبی‌ را برای خودمان و هواداران کسب کنیم.

 

استراماچونی سرمربی استقلال در خصوص حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت: خیلی خوشحال هستم که آقای زرینچه به عنوان یکی از باتجربه‌ترین انسان‌ها چه از نظر بازیگری و چه از نظر مدیریتی و مربیگری در کنار ما هستند. امیدوارم که سال خیلی خوبی را با هم داشته باشیم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.