حالا زمان مقایسه استراماچونی با شفر نیست

🔹هنوز بیشتر از ۷ هفته از شروع لیگ نگذشته که عده ای خیلی زود می خواهند نتایج و کارنامه استراماچونی را با سرمربی قبلی مقایسه کنند.. هنوز در ابتدای لیگی هستیم که بازیهای سخت و طاقت فرسا و سنگین اش آغاز نشده است و نمی شود به همین زودی ها استراماچونی را سنجید.
🔹هر چند نه تیم استقلال و نه هواداران آنقدر صبر و حوصله ندارند که بخواهند بیش از نیم فصل بگذرد تا سرمربی جدید تیم محبوبشان را بسنجند آنگاه بخواهند نتایج و کارنامه اش را با سرمربی قبلی که شفر بود بسنجند و مقایسه کنند.
🔹به هر حال به نظرمان هنوز خیلی زود است که بخواهند استراماچونی را علیه شفر یا برعکس شفر را علیه استراماچونی بشورانیم.
🔹به هر حال شفر در طول یک فصل و چند هفته ای که در استقلال بود به اندازه تمام خود برای آبی پوشان زحمت کشید و تنها در چند هفته پایانی بخاطر دور شدن از قهرمانی و جا ماندن از کورس قهرمانی از تیم کنار گذاشته شد.
🔹اما همین شفر توانست فاتح چند دربی باشد و تیم محبوبمان را جزو چهار تیم آسیایی بالا بکشد و تیم را به قهرمانی جام حذفی برساند.
🔹اما برای هواداران هیچ کدام از این نتایج به اندازه کسب مقام قهرمانی در لیگ ارزشمند نیست.
🔹هواداران شش فصل متوالی است که تیم محبوبشان را دور از صدر جدول و جام قهرمانی لیگ می بینند و با این نتایج گذرا و بردهای سریالی و فتح دربی ها و سپس قهرمانی در جام حذفی به صورت کلی راضی و خشنود نمی شوند.
🔹هواداران هنوز نمی خواهند نتایج این هفته های ابتدایی سرمربی ایتالیایی تیمشان را با نتایج ابتدای فصل گذشته با شفر مقایسه کنند چون به نظرشان شرایط آن تیم با شرایط این تیم قاعدتا متفاوت بوده و تغییراتی که در دو فصل متوالی بخصوص در نفرات و بازیکنان داده شده است نمی شود به همین زودی ها بین دو سرمربی نظرسنجی و مقایسه ای انجام داد.
🔹برای هواداران نه اسم سرمربی و نه ملیتی که دارد فرقی نمی کند، برای هواداران کسب نتایج درخشان و بازگشت دوباره تیم محبوبشان به اوج قدرت و صلابت و افتخار اهمیت دارد.
🔹هواداران انتظار دارند استقلال محبوبشان چه با شفر که البته رفت، چه با استراماچونی و چه با هر کادرفنی دیگری بتواند دوباره به اوج خود بازگردد و به قهرمانی لیگ برسد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.