حرف از قهرمانی، هنوز خیلی زود است

📝 یادداشت روز

✍️ محمود فخرالحاج

🔹باز دوباره تا تیم محبوبمان چند بازی خوب نتیجه می گیرد همه به دنبال درست کردن حاشیه برای آن می گردند، هر چند حاشیه همیشه دور و بر تیم های بزرگ و دارای نتیجه می چرخد و این خود تیم ها هستند که باید طوری رفتار و عمل کنند که با کوچکترین ضربه ای از سوی حاشیه ها به هدف خود که همانا رسیدن به صدر و سپس قهرمانی است دست یابند.
🔹استقلال هم از این امر مستثنی نیست، هر چند فصل های متوالی است که از رسیدن به جام قهرمانی محروم و دور مانده است، اما این فصل که شاید حداقل با اکثر فصل های گذشته متفاوت باشد حضور قدرتمند و امیدوار کننده از ابتدای فصل تا اینجای کار بوده است.
🔹نتایجی که آبی پوشان در این ۱۱ هفته سپری شده در این فصل بدست آورده اند درخشان تر و امیدوار کننده تر از فصل های گذشته با استراماچونی و شفر و منصوریان بوده است و این شاید یک برگ برنده برای تیم در انتهای فصل به شمار برود.
🔹هر چند صدرنشینی در این هفته های اخیر و حتی صدرنشینی و کسب قهرمانی در نیم فصل اول بسیار خوشحال کننده و رضایت بخش خواهد بود، اما فعلا حرف از قهرمانی هنوز خیلی زود است و اگر استقلال در خیال همین صدرنشینی بخوابد و از بقیه بازیها باز بماند خیلی زودتر از آن چیزی که تصورش را داشته باشد به پله های پایین تر سقوط خواهد کرد آنگاه رسیدن به صدر دیگر برایش دشوار و حتی غیر ممکن خواهد شد.
🔹استقلال به شرطی می تواند به قهرمانی امیدوار باشد و هوادارانش را همچنان امیدوار نگه دارد که بتواند همچنان به بردهای خود ادامه دهد، شکست ناپذیری و کسب حداکثری امتیازها حداقل در نیم فصل اول می تواند هم آبی پوشان را در صدر برای مدت طولانی نگه دارد و هم می تواند فاصله اش را با تیم های پایین تر بیشتر و بیشتر کند، آنگاه رسیدن به قهرمانی برایش میسر تر خواهد شد.
🔹فعلا که تنها یک سوم از بازیها سپری شده است و استقلال برای بار سوم به صدر بازگشته است حرف از قهرمانی زدن جز درست کردن حاشیه ای تازه که باعث بوجود آمدن غرور کاذب و از دست دادن امتیازهای مهم پیش رو خواهد شد، هیچ بار مثبت و امیدوار کننده ای را حاصل نمی شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.