خوب و بدهای انتخاب فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی یکی از محبوبترین های تاریخ باشگاه استقلال است . به خصوص در بین نسل جدید هواداران استقلال که نسل های قبلی را زیاد به یاد نمی آورند فرهاد یک اسطوره است .

فرهاد بعد از خداحافظی از فوتبال دوره های مربی گری را در اروپا سپری کرد و اکنون به عنوان دستیار شفر انتخاب شده است . حقیر نگارنده در مجموع از این انتخاب بسیار خرسند هستم و این انتخاب را به فال نیک می گیرم ولی خوب و بدهای این انتخاب را باهم بررسی می کنیم:
ابتدا به خوبی های این انتخاب می پردازیم :

آمدن فرهاد می تواند یک همدلی در بین هواداران استقلال ایجاد کند و آنها را به حمایت بیشتر در استادیوم و فضای مجازی از استقلال وا دارد .

فرهاد مسلما در کنار شفر چیزهای بسیار زیادی می آموزد و می تواند برای آینده استقلال و خودش بسیار مفید باشد .

مربی گری فرهاد در تیمهای رده پایین و دسته یکی در شان و اعتبار فرهاد نبود و میتوانست به شخصیت او آسیب بزند .

فرهاد بازیکن بزرگی در همین باشگاه بوده و مسلما با حاشیه های تیمی مثل استقلال از همه بیشتر آشنا است و در جمع کردن آن می تواند کمک زیادی کند.

بسیاری از بازیکنان جوان استقلال مسلما با دیدن فرهاد کنار زمین انگیزه بیشتری برای تمرین خواهند داشت و شور و شوق زیادی به بازیکنان به خصوص جوانترها وارد می شود .

اما این انتخاب معایبی هم میتواند داشته باشد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم :

مدیریت استقلال از این نتخاب قصد فریب افکار را نداشته باشد و پشت انتخاب فرهاد قایم نشود و همه میدانیم استقلال برای تقویت و آمادگی بازی در آسیا هم به چند بازیکن بزرگ نیاز دارد و هم زمین چمن خوب و هم اردوی آمادگی مناسب

درست است فرهاد سرمربی استقلال نیست ولی ما معمولا عادت به اسطوره سوزی داریم و امیدواریم نتایج استقلال هم طوری رقم بخورد که فرهاد خیلی زود سوخت نشود.

امیدواریم با بودن فرهاد و به خصوص در صورت نیمکت نشینی برخی بازیکنان بزرگ و قدیمی حاشیه ای ایجاد نشود و فضای دو قطبی دیگری در بین هواداران شکل نگیرد .

✍🏻هادی صاحب خواجه

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.