خوشحال از برد، ناراحت از این عکس العمل

🖌 خوشحال از برد، ناراحت از این عکس العمل
آقای مجیدی هنوز برای ساکت کردن زود است

✍️ محمود فخرالحاج

🔹پس از سوت پایان بازی فرهاد مجیدی رو به دوربین و شاید شخص خاصی به علامت سکوت یا خاموشی انگشت اشاره دست راست خودش را به صورت و دهان خود برد که یک حرکت بسیار معناداری باشد برای آنهایی که منتظر ناکامی و عدم موفقیت تیم استقلال با مجیدی بودند.
🔹فرهاد چند ماه است بنا به دلایلی نامعلوم نه در کنفرانس قبل بازی شرکت کرده و نه تمایلی به حضور پس از بازی و صحبت با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته است.
🔹به همین خاطر تمام حرفهایش را در زمین فوتبال می زند و مدتی است دوست ندارد با رسانه ای صحبتی داشته باشد، اما دیشب با این حرکت خود که حرفهای ناگفته بسیاری را در پشت خود داشت با زبان بی زبانی اشاره ای نشان داد.
🔹آبی پوشان توانستند دومین برد پیاپی خود را بدست بیاورند و فاصله خود را با تیم سوم جدول ۲ امتیاز افزایش دهند و تا حدودی با فراغ بال در رده دوم بایستند و سهمیه آسیایی را برای خود تثبیت کنند.
🔹هر چند هنوز هم هواداران و هم اصحاب رسانه منتظر هستند که فرهاد به جای اینکه با اشاره حرف بزند و بخواهد اینطور حقانیت خودش را ثابت کند تا قبل از پایان لیگ روبروی آنها بنشیند و حرفهایش را رک و راست به زبان بیاورد، شاید هم کنفرانسی شد طولانی مثل آخرین کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی علی منصوریان که بیش از دو ساعت طول کشید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.