خیالمان از تمدید قرارداد پاتوسی راحت نیست

🔹هنوز اواخر فصل گذشته و درست مثل چنین روزهایی را هرگز از یاد نبرده ایم.. درست مثل چنین روزهایی بود که استقلال با مامه تیام خوش می درخشید و روزهای شیرین اش را می گذراند. همان موقع بود که به مدیران باشگاه هشدار دادیم، از آنها خواستیم و استدعا کردیم و التماس ها داشتیم که لطف کنید و قرارداد ستاره های تیم از جمله مامه تیام و امید ابراهیمی و امید نورافکن و مجید حسینی را تمدید کنید.
🔹از آنها بارها و بارها خواستیم تا قبل از پایان فصل به هر قیمتی که شده مامه تیام را حفظ کنند و هر بار با این پاسخ آنها روبرو می شدیم که خیال هواداران راحت.. تیام یک فصل و نیم با آبی پوشان قرارداد دارد و فصل آینده هم در استقلال است و جایی نخواهد رفت.
🔹هنوز یادمان نرفته که فصل به پایان رسید و هنوز یکی دو هفته از پایان فصل نگذشته بود که زمزمه های جدایی و رفتن تیام به کشورش به گوش رسید.. و بالاخره تیام ایران را ترک کرد و هیچ وقت دیگر هم به ایران برنگشت.
🔹مدیران باشگاه هم برای صحبت کردن و مذاکره با او و مدیربرنامه هایش به ترکیه رفتند اما هیچ کدام از صحبت ها و مذاکره ها نتیجه نداد که نداد و بالاخره ستاره ای که بیشترین تاثیر را در کسب نتایج درخشان استقلال داشت از تیم جدا شد و رفت.
🔹دیگر ادامه داستان را توضیح نمی دهم چون همه هواداران از ریز داستان اطلاع کافی دارند..
🔹غرض از بیان دوباره خاطره تلخ فصل گذشته تکرار نشدن همه آنها برای این فصل و فصل آینده است.
🔹مدیران جدید استقلال هم درست همان گفته های مدیران سابق را بیان می کنند و می گویند که پاتوسی با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد.. می گویند که دو قسط از سه قسطی که باید به باشگاه اول پاتوسی پرداخت شود، داده شده و تنها یک قسط دیگر باقیمانده که آن هم برای ماه آینده است.. می گویند خیال هواداران راحت، پاتوسی در استقلال ماندنی است و …
🔹اما آقای فتحی باور می کنید که ما خیالمان حتی با این گفته های شما راحت نیست؟ باور می کنید که هنوز که هنوز است نگران پایان فصل و آینده تیم محبوبمان هستیم.. باور می کنید که هنوز زخم های از دست دادن ستاره های فصل گذشته در تن و ذهن مان خشک نشده و به فراموشی سپرده نشده است؟
🔹باور می کنید که واقعا نگران هستیم و خیالمان اصلا راحت نیست؟!
🔹هرگاه پاتوسی و دیگر ستاره های تیم که قراردادشان رو به پایان است را در تمرینات پیش از فصل آینده دیدیم و آنها را با پیراهن استقلال در فصل آینده دیدیم خیالمان راحت می شود.
🔹لطف کنید قبل از پایان فصل و هنوز کاری که انجام نشده به هواداران وعده ندهید که هواداران دیگر به هیچ کدام از وعده ها دلخوش نمی کنند، چون چندین بار از این وعده ها زخم خورده اند و نگران هستند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.