داستان فیفا و شکایت های بی فایده را تکرار نکنید

🔹تا حرف از ای اف سی یا فیفا می شود ناخود آگاه یاد شکایت های بی نتیجه و بی فایده قبلی مدیران گذشته استقلال می شویم که پس از گذشت یکسال به ضرر خودمان تمام شدند.
🔹هوادار خاطره خوب و امیدوار کننده ای از این شکایت ها و تهدید به شکایت ها ندارد، اگر قرار بر گرفتن حقانیت است کاش در همان زمین مسابقه به دنبال حق هم بگردیم و اگر در زمین مسابقه نشد، کاری کنیم که در فدراسیون به طور قاطعانه از حق خود دفاع کنیم.
🔹والا تهدید به شکایت به مرجع بالاتر آن هم در مورد مسابقات داخلی بارها و بارها در تجربه ثابت کرده که به ما نبوده است و جز صرف هزینه مالی و از دست دادن زمان و امیدوار نگه داشتن واهی و الکی هوادار هیچ سود دیگری نخواهد داشت.
🔹قرار هم نیست که هیچگاه بگوییم که باشگاه استقلال قصد دروغگویی داشته است و یا اینکه از روی عمد حاضر به بازی برابر پارس جنوبی نشده است، اما هنوز خاطره حاضر نشدن سپاهان برابر پرسپولیس و صادر شدن رأی در کمتر از یک هفته و سپس بی نتیجه ماندن واخواهی تیم سپاهان ثابت کرده که گاهی هیچ راهی برای گرفتن حق نیست و گاهی باید برابر برخی موضوع ها مطیع بود.
🔹در هر حال هرگز نمی گوییم که کاش فردا تست راستی آزمایی ۱۳ بازیکن مشکوک به کرونا مثبت شود و باعث به حقیقت رسیدن گفته باشگاه استقلال شود، و امیدواریم که حال بازیکنان آنگونه که گفته می شود نامساعد نباشد، والا باید منتظر خسارت های بیشتر و بالاتری باشیم که آنگاه باز خاطره تلخ دیگری در ذهن هوادار از مدیریت جدید باشگاه به جا خواهد ماند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.