درب اتوماتیک وکرکره برقی در تبریز

تجهیزات درب به‌ عنوان بخش مهم و مرتبط کننده یک ساختمان یا یک سازه بسیار مورد توجه ساکنین و مهندسین طراح بوده است. به‌ قسمی‌ که از گذشته های دور تا کنون در روند طراحی و شکل گیری و بروز رسانی های آن تغییرات زیادی رخ داده است. امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و مساعدت آن به زندگی انسان ها ورودی ها و به خصوص درب ها ماهیت گذشته ی خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت خودکار و اتوماتیک درآمده است.

درب اتوماتیک در تبریز  یکی از راه‌های تاثیر گذار در بهینه کردن مصرف انرژی است. با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان میزان بازشوی لت‌ها را تغییر داد و همین‌طور درب اتوماتیک شیشه‌ ای به محل مورد نظر زیبایی می‌بخشد.

نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی نشان دهنده ماهیت واقعی آن است؛ یک درب ساخته شده از شیشه که عمل باز و بسته شدن آن به حالت خودکار انجام می گردد. برای امر فرمان پذیری درب ها سنسورهای تعبیه میشود که معمولا حساس به نور می باشند و با احساس تغییرات نورانی در محیط خود فرمان باز و بسته شدن را از طریق کنترل باکس به موتور میفرستند. میزان حساسیت این سنسورها توسط نصاب درب شیشه‌ ای اتوماتیک در تبریز قابل برنامه‌ریزی و تنظیم می باشد.

اصطلاح درب های اتوماتیک شیشه ای به درب‌هایی اطلاق می‌شود که عمل باز و بسته شدن در آنها به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی مانند سنسورها و یا ریموت کنترل و اکسس کنترل ها و… بر روی درب نصب شده به اجرا درمی‌آید.درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز دارای تنوع در ساخت اپراتور و قطعاتی  که در آن بکار رفته استفاده می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل باز و بسته شدن خودکار باعث سهولت در امر تردد میشود و این سهولت استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک تبریز موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این مدل درب های اتوماتیک برای مکانهای پرتردد کاربرد دارد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین فناوری در زمینه درب هاست که در آن قابلیت عملکرد بالا توام با امنیت، راحتی و طراحی یک امتیاز بحساب می آید.

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مجتمع عای رفاهی خدماتی، سازمان‌ها و … که آمد و شد در آنها بسیار است استفاده می‌شود.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ  (Sliding Automatic Doors)

درب اتوماتیک منحنی ، قوسی یا مثلثی  (Curved Automatic Doors)

درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)

درب اتوماتیک تاشو ، اتوبوسی یا لولایی (Folding Automatic Doors)

 

انواع درب های شیشه ای کاربرد متفاوتی دارند که با توجه به نیازی هر ساختمانی ، یکی از انواع این نوع درب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

رایج ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که طرفداران بسیاری را دارا است و جزو درب های با حرکت به صورت خطی به حساب می آید درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی است که از طریق سنسور چشمی که در بالای درب نصب می شود فرمان ورود و خروج افراد را به صورت اتوماتیک به اپراتور میدهد.درب های شیشه ای این محصول در زمان باز یا بسته شدن به صورت کشویی حرکت می کنند.

 

درب شیشه ای برقی

وجود یک درب شیشه ای اتوماتیک برقی در اماکن با تردد زیاد، به کاهش مصرف انرژی و همچنین سهولت تردد افراد کمک زیادی می نماید علاوه بر آن امنیت نیز از مسائل پر اهمیتی می باشد که درب شیشه ای اتوماتیک آن را نیز تامین می نماید. از مزایای دیگر درب شیشه ای برقی تنظیمات گسترده ی آن است مثلا می توان آن را طوری تنظیم کرد که درب از یک سمت به صورت اتوماتیک از طریق چشمی بالای درب، باز گردد و از سمتی دیگر با استفاده از فرمان دستی ، اثر انگشت ، رمز یا حتی ریموت و زنگ زدن درب شیشه ای برقی را باز نمود. درب شیشه‌ای برقی در تبریز یکی از کاربردی‌ترین درب های خودکار و خود تنظیم بشمار میآید.

 

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

صرفه جویی در انرژی و عدم اتلاف آن

رعایت بهداشت محیط به  علت عدم برخورد با افراد و جلوگیری از لمس قسمت های مشترک آن

صرفه جویی در انرژی سرمایشی و گرمایشی در حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد در یکسال

پایش و مدیریت دما و جلوگیری از ورود گرد و غبار در محیط های با ترافیک زیاد

استفاده بهینه از ظرفیت حداکثر فضای موجود و ساخت بر اساس ابعاد محل مورد نظر

بهره مندی مکان های خاص مثل بیمارستانها و درمانگاه ها از ویژگیهای خاص آن

دقت و کیفیت بسیار بالا به علت استفاده از طراحی های جدید و مدرن و مواد اولیه با کیفیت

زیبایی و اثربخشی به نمای ساختمانها

فرمان پذیر بودن درب ها از طریق ریموت کنترل ، اکسس کنترل ها ، شستی و حتی تلفن های همراه

قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک با توجه شرایط محیط و میزات تردد

تغییر کارکرد درب ها براساس فصول سال و حتی ساعات شبانه روز از اصلی ترین ویژگی های درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی معمولی می باشد

 

اجزای تشکیل‌دهنده‌ی درب برقی شیشه‌ای:

 

  • اپراتور شامل : موتور ، قفل‌برقی ،  باتری ،  استابلایزر یا منبع تغذیه ،  مرکز کنترل ، تمسه ، هنگر ، یراق آلات ، سنسور لای در ، چشمی
  • شیشه سکوریت
  • شاسی کاور آلومینیومی یااستیل
  • فریم دور شیشه و کاورهای پشتی و وسط دهنه ای

 

اصلی ترین بخش یک درب شیشه ای اتوماتیک و  کرکره برقی در تبریز  اپراتور آن است که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

 

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در بیشتر موارد دستگاههای در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز بهره مند شده اند. این موتورها حتما قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن دارا هستند ؛ لذا در ساختار آنها از دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان سمت حرکتی موتور را عوض نمود. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است. تمام سیم‌های موتور در آخر به ترمینال های مدار الکترونیکی روی کنترل باکس وصل می‌شوند.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای با توجه به نوع موتور تعیین می‌شود. این موتورها با قدرت ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر ابعاد و سنگینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فقط در درب‌های دو لنگه یا بازویی از دو موتور استفاده می‌شود ولی در سایر موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور هستند لذا انجام سرویس های سالانه جز ضروریات آنها می باشد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز:

عمده ترین پارامتر در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز نوع و برند اپراتور آن می باشد.

نوع و جنس فریم شیشه های درب اتوماتیک، عرض دهنه ، میزان تردد و موتور اپراتور و… از موارد دیگری هستند که بر قیمت محصول تاثیر گذار می باشند.

ایجاد تغییر در اندازه استاندارد درب های اتوماتیک تاثیر گذار بر موتور و میزان توان آن خواهد داشت.

امکان ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را  از طریق سند بلاست شیشه شامل شود.تنوع رنگ در شیشه سکوریت نیز بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای اثر میگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای در تبریز همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود . اسپانسر : کاکتوس موزیک

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.