درود می فرستیم بر شما که نام استقلال را با قهرمانی تان پرآوازه ساختید

🔹در میان هیاهوی شروع جام ملتهای آسیا و از سویی بازگشت دوباره کاپیتان فرهاد و اردوی آمادگی استقلالی ها برای رفتن به دوحه قطر، قهرمانی امیدهای استقلال شاید به راحتی آب خوردن کمرنگ جلوه داده شد.
🔹شاید یک تبریک خشک و خالی باشگاه استقلال و از بازتاب خبری چند کانال هواداری آبی مرهمی باشد بر دردهای چندین ساله تیم های پایه ای که به راستی فراموش شده اند.
🔹بازیکنانی که با تلاش های فراوان خود تیمی را به قهرمانی می رسانند اما همچنان کمتر دیده می شوند چون اهمیت ها به تیم بزرگسالان بیشتر از دیگر تیم های پایه ای است.
🔹واقعا نمی دانیم از این تعداد بازیکنان امیدی که تیم استقلال به قهرمانی امیدها رساندند و دربی ها را یکی پس از دیگری به سود خود تمام کردند برای فصل آینده و چند فصل آینده چه تعدادشان به تیم بزرگسالان راه پیدا می کنند. و آیا واقعا باید به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند یا به تیم های دیگر پراکنده می شوند، عده ای همچنان فوتبال خودشان را در یک رده سنی بالاتر ادامه می دهند و شاید تعداد بیشترشان دیگر فرصت ادامه فوتبال شان را نداشته باشند.
🔹قهرمانی امروز امیدهای استقلال شاید برای خیلی ها زیاد اهمیت نداشته باشد چون امیدی به این بازیکنان برای آینده تیم خودشان ندارند، اما ما به این بچه ها افتخار می کنیم که لااقل در یک رده سنی پایین تر نام استقلال را با قهرمانی پرآوازه ساختند.
🔹درود می فرستیم به تک تک این بازیکنان و کادرفنی پرتلاش و زحمتکش شان و امیدواریم که بهترین ها نصیب شان شود حتی اگر از سوی باشگاه استقلال همچنان مورد بی توجهی و بی مهری قرار بگیرند.
🔹مهم این است که در دل هواداران و آنهایی که استقلال را در تمامی رده های سنی محترم می دانند و دوست دارند فراموش نخواهند شد.. این عکس تیمی و این خوشحالی قهرمانی برای همیشه ثبت خواهد شد، پس برای هواداران و دوستداران آبی فراموش شدنی نخواهد بود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.