دعوا کن فوقش پولش را بده

🔹رای کمیته انضباطی خنده دارتر از آن چیزی بود که حتی فکرش را هم می کردیم.. دیگر خبری از محرومیت ها و جریمه های سنگین تر اصلا وجود ندارد.. یا شاید وجود دارد اما باز هم لطف های فدراسیون و کمیته انضباطی به قرمزها ادامه دار است که نخواستند که در مقابل کمبود بازیکن قرمزها قرار بگیرند و چند بازیکن را که طبق قانون باید محروم می شدند را اعمال قانون کند..
🔹اما نه انگاری داستان چیزی دیگری است.. والا خیلی خوب می دانیم که نه آنقدر فدراسیون و کمیته انضباطی بی پول است که محتاج چند میلیون پول دو باشگاه از رای انضباطی شان باشد و نه آنقدر رقیق القلب هستند که بخواهند از رای محرومیت بگذرند و تنها به توبیخ و جریمه نقدی اکتفا کنند.
🔹آن دعوا و کتک کاری که در حین و حتی پس از پایان بازی قرمزها برابر سایپا دیدیم و در موردش صحبت بسیار شد آن چیزی نبود که بتوان پس از چند هفته تا یکماه تاخیر اینگونه رای هایش به سادگی اعلام شود.
🔹آری پس اگر این رای ها را به حساب قانون بگذاریم و بعدها ما را بخاطر انجامش مؤاخذه نخواهند کرد، پس خیالمان راحت باشد که در حین بازی یا حتی پس از پایان بازی اگر جنگ و دعوا کنیم و فوقش چند فحش بدهیم و چند سیلی به صورت بازیکن یا مربی حریف بزنیم محروم نخواهیم شد و با یک جریمه نقدی سر و ته قضیه و جنجال را جمع خواهیم کرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.