دلسوز باشید نه سهم خواه

🔹فرقی نمی کند چه آن بازیکنی که تنها یک فصل یا حتی کمتر پیراهن آبی استقلال را بر تن کرده و چه آن بازیکنی که بیش از یک دهه آبی پوش بوده است امروز ادعای پیشکسوت بودن می کنند و در صفحات مجازی خودشان یا به دعوت از برخی شبکه های تلویزیونی به عنوان کارشناس بازیهای تیم استقلال به برنامه شان دعوت می شوند و نظرهای شخصی شان را می دهند.
🔹اما برخی نظرها واقعا دلها را می سوزاند، برخی اظهارنظرها که به عنوان مثلا کارشناسی در برنامه های زنده بیان می شوند هرگز بویی از دلسوزی در آنها دیده نمی شود.. انگاری یک بیگانه از بیرون بخواهد چوب محکم اش را به سوی تیمی که تا همین یک دهه پیش در آن بازی می کرد پرتاب می کند آن هم بی هیچ دلیلی.
🔹برخی از این پیشکسوتان که تا همین چند وقت پیش به عنوان مربیان تیم های پایه استقلال هم مشغول به کار بوده اند و بنا به هر دلیلی از تیم کنار گذاشته شده اند نظراتی می دهند که کاملا مشخص است که برای دلسوزی و موفقیت تیم بیان نمی شوند و تنها و تنها برای سهم خواهی است.
🔹چطور؟! پیشکسوتی که می گوید باید یک دستیار ایرانی در کنار سرمربی خارجی تیم باشد چگونه اظهارنظر می کند بدون اینکه بداند انتخاب دستیار حق خود سرمربی خارجی است که روی نیمکت کنار خود داشته باشد، در ضمن تجربه ثابت کرده همین فصل گذشته که از همان زمانی که فرهاد مجیدی از نیم فصل دوم به عنوان دستیار کنار شفر قرار گرفت زمزمه هایی بر جانشینی او در صورت لغزش و عدم نتیجه گیری شفر به گوش رسید که اتفاقا همین طور هم شد.
🔹کاش پیشکسوتانی که چه یک فصل و چه یک دهه سابقه پوشیدن پیراهن آبی استقلال هستند و به برنامه زنده تلویزیونی دعوت می شوند نظرهای دلسوزانه خودشان را بیان کنند درست مثل زمانی که خودشان پیراهن این تیم را بر تن می کردند و پیشکسوتان دیگر در موردشان نظر می دادند.
🔹اصلا قرار نیست که این پیشکسوتان چاپلوسی مدیران یا مربیان یا بازیکنان وقت استقلال را بکنند، تنها و تنها زمانی تصمیم بر نظر دادن بگیرند که خودشان را هم جای آن سرمربی یا آن بازیکن درون زمین بگذارند آنگاه به عنوان یک کارشناس نظر شخصی خودشان را بدون قصد و غرض و تنها و تنها دلسوزانه بیان کنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.