دو قدم تا جام قهرمانی با شعار مرگ و زندگی

🔹بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به جام قهرمانی در جام حذفی می باشد که این در تخصص تیم استقلال است که با ۱۱ حضور در فینال و ۷ قهرمانی رکورددار است.
🔹وقتی می شود با ۵ بازی به قهرمانی در یک جام رسید، چرا نتوان همه سعی و تلاش و قدرت خود را بگذاریم تا بتوانیم به آن دست پیدا کنیم؟! پس از پشت سر گذاشتن گل ریحان و فجرسپاسی، در سخت ترین و حساس ترین رقابت هم پیروز از مصاف با سپاهان خارج شدیم و حال تنها دو قدم تا رسیدن به جام و قهرمانی باقی مانده است.
🔹دو قدمی که بسیار حساس تر و سنگین تر و سخت تر از سه بازی قبلی در این جام خواهد بود، رقابت بین چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان.
🔹از طرفی وقتی می بینیم که هفت فصل متوالی است که از رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر محروم بوده ایم و در طی این هفت سال تنها به یک جام قهرمانی در حذفی رسیده ایم، این بهترین فرصت برای تکرار دوباره جامی است که رسیدن به آن تنها با ۵ بازی ممکن است.
🔹نگذاریم که حسرت هایمان یکسال دیگر طولانی تر شود و کاری کنیم که این دو بازی باقیمانده مثل همین بازی برابر سپاهان بازیهایی با معنای مرگ و زندگی باشند و بدانیم که جز برد به هیچ نتیجه دیگری حتی فکر هم نکنیم.
🔹مدتهاست که هم استقلال و هم هواداران به کسب یک جام قهرمانی نیاز مبرم دارند، سالهای حسرت ها و از دست دادن قهرمانی ها و عقب ماندن از کورس قهرمانی آنقدر طولانی شده است که هم استقلال و هم هوادار به یک تغییر رویه با کسب قهرمانی نیاز دارند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.