رخت سفید بر تن کن و پیروز شو

✍️ محمود فخرالحاج

🔹دیدن استقلال محبوبمان با پیراهنی به غیر از رنگ آبی سخت و ناملموس است، همیشه تیم محبوبمان را با رنگ آبی و به اسم تیم آبی پوشان پایتخت می شناسیم.
🔹دیدن استقلال محبوبمان با پیراهنی به غیر از رنگ آبی سخت و ناملموس است، وقتی همیشه تیم محبوبمان را با رنگ آبی و به اسم تیم آبی پوشان پایتخت می شناسند و می شناسیم و دوستش داریم.
🔹اما وقتی گاه گداری در برخی بازیها مجبور می شویم به عنوان تیم میهمان در برابر میزبان آبی پوش، رخت سفید بر تن کنیم احساسی ناملموس به ما دست می دهد.
🔹و این احساس ناملموس زمانی بیشتر می شود که می بینیم استقلال با رنگی غیر از رنگ آبی نتوانسته خوب نتیجه بگیرد و اینبار دوست داریم عکس این فرضیه برایمان ثابت شود.
🔹شکست برابر العین و پاختاکور در فصل گذشته لیگ قهرمانان و شکست برابر گل گهر فصل گذشته و تساوی تلخ این فصل برابر پیکان همگی با پیراهن سفید بدست آمده اند.
🔹هر چند استقلال محبوبمان با پیراهن های مشکی و طوسی هم چندین بار به میدان رفته است، اما با آن پیراهن ها هم در نیمه نهایی جام حذفی برابر ملوان و دربی پایتخت برابر رقیب دیرینه شکست خورده است و این فرضیه برایمان به واقعیتی تبدیل شده که هرگز دوست نداریم تیم محبوبمان را در پیراهنی غیر از رنگ آبی ببینیم.
🔹اما اینبار از آبی پوشان محبوبمان می خواهیم که این فرضیه را به هم بریزند و در دومین مسابقه از هشتمین هفته این فصل که مجبور است با پیراهن دوم خود و رخت سفید به میدان برود با کسب یک برد شیرین این احساس ناملموس را از ذهن خود و هوادارانش پاک کند.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.