زرینچه به جای قلعه نوعی در نشست خبری

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال به دلیل فوت یکی از نزدیکان خود در نشست خبری پیش از بازی استقلال و فولاد حضور نیافت و جواد زرینچه به جای ایشان در این نشست حضور یافت.

 

زرینچه در ابتدای سخنان خود گفت: ما می‌دانیم که داشته‌هایمان چه هست و جاسم کرار، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری را در اختیار نداریم و در این هفته با جایگزین‌های آنها تمرین کرده‌ایم. می‌دانیم با چه تیمی تمرین داریم و توانایی فولاد بالا است اما می‌خواهیم با تمرکز بالا به مصاف حریف برویم.
مربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که نبود کرار در هفته گذشته به استقلال ضربه زد و آیا فکری به حال این تیم کرده‌اید، گفت: کرار بازیکن خوبی است ولی نه تنها او بلکه تمام مجموعه استقلال هر کدام نباشند به تیم ضربه می‌خورد. در مجموع بدون اینکه بخواهیم به این موضوع فکر کنیم باید با داشته‌هایمان به مصاف حریف برویم و امیدوارم هر چه سریعتر مصدومیت بازیکنان ما نیز برطرف شود.
زرینچه در پایان در خصوص اینکه شرایط محسن فروزان چطور است و ظاهرا او دیروز خوب تمرین نکرده‌، گفت:‌ فروزان دیروز با ما تمرین کرد و مشکلی از این بابت ندارد هر چند داسیلوا هم شرایط خوبی پیدا کرده است

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.