ستاره هایمان را می خواهیم برای چنین روزهایی

🖌 اتمام حجت!!!

🔹این نیمکت باعث تاسف است.. تاسف از این بابت که هر فصل باید شاهد این مصدومیت ها و غیبت های دراز مدت بازیکنانی باشیم که قبل از شروع فصل برای جذب و حضورشان در جمع آبی پوشان تلاش های بسیاری شده، برای اینکه این روزها بتوانند به کمک تیم استقلال بیایند.
🔹کاری نداریم که مقصر اصلی چه کسی است، آیا مشکل از بدنسازی کوتاه مدت و مقطعی است یا بازیهای فشرده و چند روز در میان یا هر دلیل دیگری..
🔹در اینجا دنبال مقصر نمی گردیم، اما این مصدومیت ها یک روزی باید به حداقل برسد.. دلیل ندارد که یک تیم همچون استقلال برای چند بازی مهم و حساس خود چندین مهاجم کلیدی خودش را به دلیل مصدومیت پیش خود نداشته باشد.. دلیل ندارد که تیمی همچون استقلال چند بازیکن خود را چند ساعت مانده به بازی به دلیل سرماخوردگی یا هر چیز دیگری از دست بدهد.
🔹آری به همه این دلایل باعث تاسف است که تیم استقلال در این برهه زمانی که انتظار می رود در لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد و همچنین در لیگ بتواند به صدرجدول برسد به دلیل غیبت چندین هفته ای بهترین مهاجمان و بازیکنان ستاره اش عقب بیفتد و تمام امید خودش را به هفته های پایانی بسپارد که شاید با بازگشت دوباره مصدومان و مصدوم نشدن دوباره چند بازیکن دیگر جبران مافات کند!!!

 

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.