سخت شدن تشخیص دوست از دشمن

🖌 استقلال محبوب من؛
سخت شدن تشخیص دوست از دشمن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹سخت است بنویسم که آرامش تو را از خدا می خواهم وقتی می دانم و مطمئن هستم که خیلی ها در درون تو و خیلی های دیگر در دور و بر تو در حال برهم زدن آرامش تو هستند.
🔹سخت است بنویسم که چرا این همه برای بدست آوردن منافعی برای خود، حرف از دلسوزی می زنند اما در واقعیت هرگز دلسوز تو نیستند.
🔹سخت است بنویسم که شما را به خدا برای آرامش استقلال سکوت کنید چون از طرفی هم می ترسم که سکوت برخی ها که واقعا دلسوز واقعی هستند باعث اوج گیری و بی پروا شدن کسان دیگری شود که دنبال سهم و اسم و رسم و محبوبیت برای خود از روی اسم بزرگ استقلال هستند خواهد شد.
🔹استقلال محبوب من، این روزها تشخیص کسی که واقعا تو را دوست دارد از کسی که تنها و تنها برای کسب منافع و محبوبیت برای خودش است سخت شده است.
🔹دلم برای اسم هوادار می سوزد، هوادار هم دلش را به همین افرادی می دهد که با حرف های زیبا و چرب زبانی های هواداری دلها را به سوی خودشان جذب می کنند ولی در اصل واقعیت چیز دیگری است.
🔹استقلال محبوب من، واقعا نمی دانیم قرار است تا کی این فریبکاری ها و این ناآرامی ها ادامه داشته باشند و قرار است کی واقعا روزهای آفتابی و آرام بخش و شادی آورت را شاهد باشیم؟
🔹دلمان برای آن روزهای خاطره انگیز و شادی آور تنگ شده است..

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.