سخن پایانی سال ۹۶ با کاربران عزیز آبی پوشان

یک سال دیگر در کنار شما بودیم و با افتخار هفدهمین سال قلم زدن برای استقلال و در کنار شما بودن را سپری کردیم . دوستان وفاداری داریم که از سالهای دور همراه ما بودند و دوستان جدیدی که در همین سال ۹۶ با ما آشنا شدند و در کنار آبی پوشان بودند . به وجود تک تک شما افتخار می کنیم و بدون تعارف و بدون اغراق عرض میکنم که کاربران آبی پوشان بهترین کاربران فضای مجازی هستند و بارها و بارها با انتقادات و پیشنهادات و نظرات خود ما را در بهتر شدن کمک کرده اند .

آبی پوشان با تکیه به اخلاق مداری و ایجاد محیطی سالم برای حضور خانواده های استقلالی و حضور استقلالی ها از همه سنین و جنسیت مختلف و همچنین تاکید بر تولید محتوا و رعایت کپی رایت سعی در پیشرفت روز افزون در سال ۹۶ داشت . در این راه حدود ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ده ها نفر به صورت غیر مستقیم به آبی پوشان کمک کردند و در تولید محتوا یاری رسان ما بودند . در این بین اگر ضعفی بوده و یا کاستی دیدید تنها و تنها به اینجانب مدیریت آبی پوشان مربوط بوده و بقیه اعضا با جان و دل برای مجموعه تلاش کردند و هیچ کوتاهی از آنها ندیدیدم .

برای سال جدید نیز برنامه های ویژه ای داریم و به خصوص برای فصل فوتبالی بعد برنامه ای ویژه و خاص خواهیم داشت که تحول بزرگی در رسانه های استقلالی خواهد بود و به مبارزه قدرتمندتری با رسانه های مافیایی ضد استقلال خواهیم پرداخت .

از سایر رسانه های آبی هم که برای سربلندی استقلال در یک سال گذشته زحمت کشیدند کمال تشکر را داریم و همانطور که بارها عرض کرده ایم ما نه اولینیم نه بهترینیم نه بیشترینیم و نه کسی را رقیب خود می دانیم و تنها به فکر خدمت به استقلال بزرگ و خدمتبه هواداران تاج کبیر به فعالیت خود ادامه می دهیم .

با آرزوی سالی پر از موفقیت و خوشبختی برای همه مردم ایران و سالی پر از موفقیت برای تیم محبوبمان استقلال بزرگ هر بدی از ما در یک سال قبل دیده اید به بزرگواری خود ببخشید و تداوم حضور شما در کنار ما باعث دلگرمی و دوام آبی پوشان خواهد بود .

خدمتگذار همه آبی پوشانی ها -هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.