شادی هایتان مستدام

🔹بالاخره روزها و هفته ها و بازیها و بردهایی که انتظارش را می کشیدیم رسیدند..
🔹تنها ۵ هفته طول کشید تا به آن تیم ایده آل و دوست داشتنی و لذت بخشی که همیشه انتظارش را داشتیم برسیم.
🔹پنج هفته ابتدای فصل شاید فدای هفته هایی شدند که آنقدر خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریم که هر هواداری آورده که حتی پیش خود آن پنج هفته را هم فدای سر تیم محبوبشان بدانند.
🔹هواداران در این ۷ بازی گذشته خود طوری از شکل و شمایل بازی تیم محبوبشان به وجد آمده اند که آن پنج هفته را به باد فراموشی سپرده اند، اما به این شرط که این بردها همچنان ادامه داشته باشد.
🔹حتی این تعطیلی دو هفته لیگ نباید خللی در روند پیشرفت و بردهای پرگل و لذت بخش شان بوجود آورد.
🔹این شادی ها در رختکن برای ما تازگی ندارد، ما به شادی های مهمتر و بالاتر از این شادی ها نیاز داریم. هر چند به این شادی ها خرده نمی گیریم و آرزو داریم که آنقدر ادامه دار و مستدام باشند که تنها برای بردهای ۷ هفته ای اینگونه خوشحالی نداشته باشیم.
🔹خوشحالی هایمان آنقدر ادامه دار باشند که تا یکی دو ماه آینده قهرمانی نیم فصل را جشن بگیریم، این خوشحالی هایمان آنقدر ادامه دار و طولانی مدت شوند تا صعود از گروه آسیایی مان را جشن بگیریم و آنقدر ادامه دار باشند تا هم به فینال جام حذفی برسیم که تبهر ما استقلالی هاست و هم پس از هفت فصل به قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم.
🔹ما این خوشحالی ها را ادامه دار و پایدار می خواهیم و هرگز دوست نداریم که خللی بین آنها بوجود آید تا شیرینی این بردهای پرگل و متوالی به یکباره زیر زبانمان تلخ شوند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.