شماره ۱۰ ستاره این میدان است

🔹وقتی امشب با تمام شب های دیگر متفاوت است، پس داستان شماره ۱۰ برای این میدان با داستان شماره ۱۰ با میدان های گذشته باز هم متفاوت است.
🔹کاری نداریم به اینکه تا قبل از این بازی چه فشار سنگینی بر روی مهدی قائدی آمده است تا به گل دهم که خودش وعده اش را داده برسد. کاری نداریم به اینکه این فشار همچنان بر سر این بازیکن است.
🔹اما از سویی هم یادمان نرفته که او آقای پاس گل هم در استقلال و هم در لیگ برتر است، درست است که هفته ها در حسرت زدن گل دهم خودش را به آب و آتش زده است، اما دو پنالتی متوالی در دو بازی گذشته حاصل زحمت و تلاش همین شماره ۱۰ استقلال است و دو گلی که از روی نقطه پنالتی باعث تک تازی شیخ دیاباته در صدر گلزنان لیگ برتر شده است.
🔹اما امشب با تمام شب ها و بازی های گذشته متفاوت است، امشب شاید بالاترین فشارها و نگاه ها تنها و تنها به سوی خط حمله استقلال و تنهایی مهدی قائدی است.. وقتی نه دیگر خبری از شیخ دیاباته است و نه ارسلان مطهری.. اینبار دیگر خود مهدی قائدی است و شماره ۱۰ که بر تن اوست.
🔹امشب قرار است تمام فشارها از سوی مهدی قائدی برداشته شود و او ستاره میدان بزرگ یک چهارم نهایی برابر سپاهانی ها باشد.. هر چند همچنان سخت و شاید سنگین تر از بازی ۱۰ روز گذشته برابر همین سپاهانی ها باشد..
🔹اما قرار است در مهم ترین و حساس ترین بازی تابستان امسال شماره ۱۰ ستاره میدان باشد و خاطره انگیزترین گل همراه با یک صعود دلنشین و لذت بخش را برایمان رقم بزند.
🔹مهدی قائدی می تواند همانگونه که این فصل توانست در سریع ترین زمان ممکن شماره ۱۰ باشگاه استقلال را بر تن کند و شایستگی پوشیدن این شماره و این پیراهن را در خط حمله استقلال به اثبات برساند و برای ستاره شدن و خاطره ماندن نیاز به یک گل سرنوشت ساز دارد که قرار است امشب او به تنهایی در غیاب زوج های دوست داشتنی اش در خط حمله آن را به ثمر برساند.
🔹به طور حتم امشب هم برای استقلال و هم مهدی قائدی و هم فرهاد مجیدی و هواداران یک شب به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.