شکست غریبانه استقلال

🔹در زمان استراماچونی رکورد شکست ناپذیری را به ثبت رساندیم و در زمان مابین رفتن او و آمدن مجیدی هم استقلال سه بازی انجام داد که تنها شکست برابر ماشین سازی باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال در این فصل شکسته شود.
🔹مجیدی آمد و در طول این پنج بازی که هدایت آبی پوشان را عهده دار بود دو بازی در لیگ و دو بازی در پلی آف آسیا و دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها با یک شکست آسیایی همراه بود که امشب بدست آمد.
🔹شکستی که شاید اگر کمی بدشانسی را هم چاشنی آن کنیم به دلیل بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر و بخصوص پنالتی از دست رفته توسط وریا غفوری و گل سالم و مردود اعلام شده ارسلان در دقایق آخر بازی و نبود بازیکنان ثابت و ستاره مان از جمله کریمی و اسماعیلی و غلامی و دیاباته و قائدی غریبانه بدست آمد.
🔹به واقع امشب تیم محبوبمان را برای دومین بار در طول این فصل و پس از آن دوره بی مدیریتی و بی سرمربیگری تنها و غریب دیدیم.. آنقدر غریب که نتوانست برای اولین بار بازی عقب افتاده خود را به تساوی و حتی برد تبدیل کند.
🔹حتی آمدن تبریزی که مدتهاست طلسم عدم گلزنی همچنان به پایش بسته شده است و مهاجمان جوان و ناآشنایی که برای اولین بار در طول این فصل در رقابتی مهم و بزرگ بازی می کنند نتوانست گره از مشکل و فرار از شکست آبی پوشان بردارد.
🔹این شکست در زمانی اتفاق افتاد که استقلال همچنان یک دوره سخت و فشرده دیگر را هم در یکماه آینده خواهد داشت و معلوم نیست اگر قرار باشد کمبود بازیکن و خستگی همچنان ادامه دار باشد اوضاع چگونه پیش برود باز شاهد چه نتایجی خواهیم بود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.